Poster İçin Resimler ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    kıbrısta poster arıyoruz ve bir yer çıkarttırıyormuş (deniz plaza) . ORda birine sordum, dedim ki çözünürlük kaç olması gerek ? birine telefon etti, adam 4bin dedi.4 bin ne ? dpi mı ? neyse .. şöyle birşey istiyorum ;

    http://eu.art.com/products/p10284492-sa-i2790007/henri-silberman-new-york-new-york-brooklyn-bridge.htm?sorig=cat&sorigid=6474&dimvals=6474&ui=b6f3cffcfd3848c0aba6d18509d44739

    http://eu.art.com/products/p13012314-sa-i2235849/panoramic-images-west-side-skyline-at-night-in-black-and-white-new-york-usa.htm?sorig=cat&sorigid=6474&dimvals=6474&ui=b6f3cffcfd3848c0aba6d18509d44739

    --

    Manzara olsun güzel ve yüksek çözünürlüklü.NAsıl bulabilirim nerden bulabilirim fikri olan varmı ?

    kendim çıkarttırcam, kağıda basacaklar özel bir kağıda.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    google image araması yaptın mı?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam güzel ve net cıkmasını istiyorsan en az 300 dpi sart bana göre.

    resim için google resimlerden bakabilirsin. Aradigin resmin isimini yazıp maksimum boyutunu kendin belirleyebilirsin.


    Parlayan bizi paylar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    up olsun

    hocam bence bunları şahsına çıkarıyorsan alıp götürüp evine asıcaksan ne gereği var TahribatARGE de son mesajda bi projemsi bişey var ona ne dersin?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xeren
    xeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    deniz plazadan çıkartma onun yerine ya magic touch yada digital persika'dan çıkart makinaları daha kaliteli.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    kıbrısta poster arıyoruz ve bir yer çıkarttırıyormuş (deniz plaza) . ORda birine sordum, dedim ki çözünürlük kaç olması gerek ? birine telefon etti, adam 4bin dedi.4 bin ne ? dpi mı ? neyse .. şöyle birşey istiyorum ;

    -----------------

    hacı şimdi dpi olayı nerede görseli nerede kullanacağına göre değişir

     

    fotoğraf dergi broşür vsvsvs gibi yakından bakacağın baskılarda +300 uygundur

    afiş gibi 1-1.5 metre mesafeden bakacağın baskılarda 300 - 250  iş görür ben hep 300 kullanıyorum

    poster gibi 1.5 - 3 (oda içerisi işte) metre mesefaden baktığın baskılarda 250 - 200 dpi

    branda (1m x 3m) gibi 3 - 10 m uzaklıktan bakacağın baskılarda 200 dpi

     billboard yada branda (3m x 5m) gibi +10 m mesafeden bakacağın  baskılarda ise 150 dpi iş görüyor 

     (aslında gözün çözme gücü yaklaşık olarak 1/2000 olduğunu varsayarsak bunuda katı açıdan felan hesaplarsa en uygun değerleri matematik ve fizik hesabı yaparak bulabiliriz neyse konu bu değil :D)

    bu değerler bir yerden bir kaynaktan bulma değil benim kişisel tecrübelerimden edinmiş olduğun değerlerdir yanlışım varsa kusura bakmayın 

     

     posteri   kaç cm x kaç cm     bastıracaksın

    bunun hemen hemen her yerde gördüğümüz posterelr gibi 50x70 olduğunu var sayıyorum

    300dpi = 8268 x 5906 gibi bir değer

    250dpi = 6890 x 4922 

    200dpi = 5512 x 3937    

    150dpi = 4134 x 2953

    adamın dediği gibi kısa kenar 4000 den büyük olması lazım byükse sıkıntı değil bizim için küçük olsada olur ama olmaması bizim için daha iyi oda zaten 20 megapixele tekabül ediyor :|

     

    neyse ufak bir fotoğraf buldun diyelim 4000x3000 photoshopta bunu image > image size kısmında büyütebilirsin ama işe yaramaz bişey değişmez yani bulanıklık görrsün

    ama ps dediğim gibi büyütüp bir kaç efectle keskinlik felan verip uygun birşey elde etmen mümkün olabiliyor bazen

     

    yani en kötü ihtimalle 4000x3000 olsun fotoğraf

    kaliteli cam gibi bir baskı istiyorsan

    http://tinyurl.com/bn7be3b 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    eyvallah wert bu işime yaradı.Dpi diyorda çözünürlüğü falan tam söylemedi.O zaman verdiğin linkteki gibi dvasa birşeyler götürmek lazım :)

Toplam Hit: 6404 Toplam Mesaj: 7