folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Power Mp3 Converter (İstediğiniz Ses Biçimini Mp3 E,Mp3"Ü İstediğiniz Ses Formatına Çevirin)2.3MB



Power Mp3 Converter (İstediğiniz Ses Biçimini Mp3 E,Mp3"Ü İstediğiniz Ses Formatına Çevirin)2.3MB

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ewet beyler belki bir gün işinize yarar indirin arşivinizde bulunsun,program wav,mp3,wma,ogg,ape müzik formatlarını destekliyor ve birbirine çevirebiliyor.Programın güzel tarafı kulanımının da basit olması ve bitrate (kbps) kendiniz ayarlayabiliyor olmanız.bu program özellikle cep telefonuna mp3 atmak için çok iyi.yaklaşık 5-6 MB bir şarkıyı 32 kbps de mp3 e çevirdiğiniz zaman yaklasık 1MB ye düşüyor.Zaten cep telefonundan da çok kaliteli müzik çalması beklenmez.bu açıdan işinize yarar mp3 ler fazla yer tutmaz telefonunuzda.

    programı indirin.içinde normal exe dosyası var hemen onu kurun.Program install olduktan sonra kendi çalışacaktır ve türkçe olarak programı satın alın diyecek siz hiç kulak asmayın ona hiç takmayın onu kim para verecek zaten :))
    siz programı kapatın ve hemen crack yazan dosyanın içindeki setup isimli dosyayı çalıştırın(yeniden kurulum oluyor) ve size program files teki dosyayla değiştirilsin mi diye sorar siz de hepsine hea diyin dosyalar değiştirildikten sonra program full versiyon olacak ama maalesef türkçe dil destefi burada kalkmışta olacak boşverin zaten kullanımı basit,hekese kolay gelsin,anlamayan olursa bidaha okusun yada sorsun yardımcı olurum :)))

    ahanda link:

    http://www.hemenpaylas.com/download/563961/powermp3.rar.html

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Evet hocam çok güzel bir program,paylaşım için teşekkür ederim

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    yuh be ertan hojam be abi hep iknci yazıyo bu adam ya deli olcamm

    https://www.fitnessaktif.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    :) Arkadaş ilk önce bu programı bana attı,sonra bunu yayınlayayım mı dedi bende evet dedim,sonra cvp yazdım.Takma kafan pek :D

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ertan hızlı adamdır :)))
    ne bilim programı indirmiştim sonrada dedim ertana yayınlıyimmi diye o da yayınla dedi,yani haberi vardı ama ertan hızlıdır,genelde herkese yetişir,yardım eder ama bazıları nedense ertanla uğraşıyo alıp veremedikleri ne varsa(ertan demin konuştuğumuz olay).

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    yok abiii ya hızırman adam(takmam kafama merak etme)

    https://www.fitnessaktif.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Konu şu

    doguhan
    (Tariqat Gitaristi)

    Konu Dışı:

    ertan sana kıl oluyorum.. mail istemiyorum senden bi daha pm de istemiyorum. Msn e de senin gibi salaklar yüzünden girmediğim bir gerçek. Bi daha aynısı olmasın aslanım

    --------------------------------------------------------------------------------
    ertan

    1- Benim kimseye art niyetim yok,ister sev ister sevme o seni bağlar
    2- Ben bir salak değilim o lafını iade ederim
    3- Benim yüzümden msn ye neden giremiyorsun anlamadım?
    4- Ben sana ne pm attım ne de mail attım

    --------------------------------------------------------------------------------
    nickimyok
    (Technical Manager)

    konu doguhan ın başlattığı gereksiz saçma bi okadarda ahmakça tartışma yüzünden kilitlenmiştir..


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 1503 Toplam Mesaj: 7