Power Supply Isınma Sorunu ?
-
P4 işlemci X550 ekran kartı ve gigabyte 915 Pl anakart 1 gb ram donanım bulunan kasada 300 W power supply yeterli midir aynı zamanda metalik koku
yaymaya başladı kasa 3 yıllıktır :) ekran kartının fanından da aşırı ses gelmektedir. üstüne basınca fan sesi düşüyor.yüksek işlem isteyen oyun porgram vs
açınca makine reseti basıyo bi daha da açılmıyo soğuyana kadar makina bi de rami söküp takıyoruz :) Sorun nedir acep :F
-
PSU nun fanı çalısıyormu çalışmıyormu fan çalışmıyorsa veya yavaşladıysa veya besleme kondansatörlerin değer kaybettiyse ısınır.soğumayınca acılmaz power suplly nin anakarta giden soketini bi sök yeşil ve her hangibir siyah ucu kısa devre et çalıştıgında çıkış voltajları yazıyodur üzerinde ölçü aletin varsa bi kontrol et. ekran kartına gelince muhtemelen tozdan ses yapıodur fan ile metal kısım arasına pislik fln kaçmış olabilir bi basınclı hava tut olmadı. sök biraz vazelin sür.
-
güç kaynağı alacam marka söyleyin la garantili felan kalite bişi olsun
-
toz yok ama üstüne bastırınca ses kesiliyo işin ilginç kısmı :)
300 W bu sistemi kaldırmıyo mu asıl sorum bu benim :) veya 3 sene sonucunda metalik parçalar aşınıyo mu böyle bişey mi war :)
-
300W yeterlide piyasada çin işi power dolu 2 sene kullan sona çöpe at power kartın üzerinde kondansatör didiğimiz parcalar var zamanla kuruyup değerini yitiriyor dandik ise belkide diyotarın belki dirençlerin arızalı sen cıkıs voltajlarını bi ölç bence 12v 5v çıkıomu
-
onu ölçecek alet edavat yok :)
metalik koku normalde yayar mı peki :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
güç kaynağı alacam marka söyleyin la garantili felan kalite bişi olsun
-----------------------------ben aldım memnunum.
http://www.exa.com.tr/ocz/power_supply/ocz_stealthxstream-343-2569.html
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
güç kaynağı alacam marka söyleyin la garantili felan kalite bişi olsun
-----------------------------ben aldım memnunum.
http://www.exa.com.tr/ocz/power_supply/ocz_stealthxstream-343-2569.html
-----------------------------kaç dk gidiyo şarj
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------pessimist bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
güç kaynağı alacam marka söyleyin la garantili felan kalite bişi olsun
-----------------------------ben aldım memnunum.
http://www.exa.com.tr/ocz/power_supply/ocz_stealthxstream-343-2569.html
-----------------------------kaç dk gidiyo şarj
-----------------------------şarj derken? bu psu. senin dediğin güç kaynağı.. konu da psu üzerine :D
sen de güç kaynağı demişsin ama yanlış anlaşılmalar olmuş boşver :)
