Powerpoint Küçük Slayt Sorunu?
-
PowerPoint Slayt var elimde yazıcıda yatay olarak 9 tane şeklinde çıkarmak iştiyorum ama slatylar çok küçük oluyor ve aralarında baya boşluk var .
önizleme şekli su şekilde a4 kağıtta daha küçük gözüküyor
http://e1211.hizliresim.com/13/9/fsftd.jpg
su şekilde
Slayt da söle
http://www.mediafire.com/view/?b7zscczkbajvr1i
-
slaxta Msppt olmadığından bişi yapamıyorum amk, kafayı yedim müridler bi el atın şü müride.. :/
-
pSkpt tarafından 09/Kas/12 22:37 tarihinde düzenlenmiştir
Şurada ayarlar var bi dene istersen? -
pSkpt bunu yazdı

Şurada ayarlar var bi dene istersen?onları zaten yapıyom hocam a4 kağıtta çok çok küçük çıkıyor
Toplam Hit: 800 Toplam Mesaj: 4
