Prefabrik Ev Yaptırmayı Düşünüyorum
-
Baktım maliyeti ucuz kullanışlı gibi yaptırılırmı sizce tavsiye edermisiniz ?
Şafak : 32 : ) bu arada
-
Tanidigim biri yaptirmisti aydinda, 45-50 bin arasi biseydi sanirim iki katli bahceli filan.
-
http://www.prefabrikyapi.com/iletisim
adamlar işi biliyor
-
Sitede kılıch nickli mürid o işlerle uğraşıyordu sanırım, açtığı konulara bakabilirsin.
Danışma açısından da faydası olabilir diye düşünüyorum niyetin ciddiyse.
-
Bende bakiyorum, hevesleniyorum. Sonra araya bir seyler giriyor, kisa bir mola veriyorum. :|
gecen model cesitliligi ve fiyat karsilastirmasi acisindan yabanci ureticilerin sitesine bakarken aklima ahsap evler geldi, baktim fiyatlari cok yuksek. Acaba dedim alet edevati kusanip bese on kalas kullanarak bir seyler yapilamaz mi?
Sansa da televizyonda "agac evler" isminde yeni bir program baslayacak, biraz izleyeyim gaza gelirsem hic olmadi maketini yaparim. (: -
-
tapulu arsan varsa ve de imar izni de olursa düşünmeden yaptır.. ya da zktir et imarı tapuyu nasılsa belediye seçimleri geliyor, atı alan üsküdar'ı geçer nasılsa..
-
http://www.koniks.com/topic.asp?TOPIC_ID=36466 hocam benimde okuduğum bir konu burada uzunca anlatışmış hatta bir mimar arkadaşda yorumlamıştı
-
http://forum.donanimhaber.com/m_67497668/f_//tm.htm#67497668
Tüm sorulara cevap verdiğimiz on numara bir konu...
