Premier PC-1997

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Ya biri hayrına şu dandik kameranın driver'ını upload ediversin varsa. Sabahtan beri üye olmadığım forum kalmadı, hepsi aynı kırık linki veriyor.


    while (1<2)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    http://rapidshare.com/#!download|850tl4|404106841|driver_111.zip|10825

     

    http://uploaded.to/file/5wians

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Sağol ciğerim diriver çalışıyor ancak sorunlu çalışıyor; kamerayı açınca 5 sn falan sonra mavi ekran veriyor. Win 7 ile ilgili ayrıyetten bir ayar var mı?


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    bilmiyorum ki hocam. google a yazdım ilk çıkan sonuçtan buldum kullanmadım hiç bu modeli

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Nası lan!? Ben de sabahtan beri google'a yazıyorum çıkmıyor sdfdsf. Hm neyse, kurcalayayım bakalım. Windows olmuş 7, hala mavi ekran veriyor; bacına yan gözle baksınlar Bill Gates.


    while (1<2)
Toplam Hit: 1816 Toplam Mesaj: 5