Premier Uydu Kanal Sorunu
-
premier marka bir uydu alıcı var alalı bir sene oldu dün akşam listedeki kanalların bir çoğunu birden sinyal yok dedi(kanald show star vs yok ama samanyolu vs bazı kanallar var) baştan kanalları tarattım bi 24 tane kanal buldu aralarında hiç görmediğim izlemediğim kanallar ama yine aynı şekilde kanald show star falan yok yine kanalları sildim bu sefer kanalların bir kısmını buldu neyse dedim böyle izleyelim sabah bi baktım aynı şekilde bir çok kanalı açmıyor sonra bi elektronikçiye götürdüm adam frekansları tekrar elle girdi kanalları tarattı kanal listesini düzenledi bütün kanalları açıyor eve geldim kanalların birçoğu açılıyor ama kanald yi açmıyor (elektronikçide açıyordu) şimdi bu kanallar yeniden giderse tamire yada kaldıysa garanti kapsamında servise götürecem ancak bu arzayı aranızda yaşayan varmı bu olaydan anlayan varmı bana bu arızayı tekrarlarmı yeniden tekrarlarsa gidip yeni bi cihaz almayı düşünüyorum
1-sizin tavsiye ettiğiniz ucuz yollu ama sağlam bir cihaz varmı
2- next in ufak mini diye bi cihazı varmış o nasıldır
3-lnb yi tam bilemem ama çanakta sorun yok ilk ayarlandığı yere bakıyo yerinden hiç oynamamış
-
durum biraz acil bir bilen yada tahmini olan yokmu acaba
-
elektronikcide calisip sende calismiyorsa muhtemelen ayarlariyla alakalidir,bozuk degildir.
sadece bir kac onerim olacak belki denemisindir ama söylemekte yarar var;
* uyduya canaktan sinyal gelip gelmedigini kontrol et,cihaz menusunden görebilirisin
* uydu frekanslarini turksat oldugundan emin ol,bazen otomatik farkli uydulara gecebiliyor bende oyle olmustu-
turksat 1c 42
* cihazina rest atabilirisin hic bir sonuc alamzsan
senin cihazi tam olarak bilmiyorum ama buradan ulasabilirsin
-
hocam aletle biri oynamıştır uydu ayarları değişmiştir. onu değiştirince duzelır..
-
zoomX bunu yazdı:
-----------------------------
elektronikcide calisip sende calismiyorsa muhtemelen ayarlariyla alakalidir,bozuk degildir.
sadece bir kac onerim olacak belki denemisindir ama söylemekte yarar var;
* uyduya canaktan sinyal gelip gelmedigini kontrol et,cihaz menusunden görebilirisin
* uydu frekanslarini turksat oldugundan emin ol,bazen otomatik farkli uydulara gecebiliyor bende oyle olmustu-
turksat 1c 42
* cihazina rest atabilirisin hic bir sonuc alamzsan
senin cihazi tam olarak bilmiyorum ama buradan ulasabilirsin
http://www.turkeyforum.com/satforum/forumdisplay.php?f=239
-----------------------------sinyali kontrol ettim geliyor peki reset dediğin fabrika ayarlarına dönmek mi oluyor yoksa bi yerinde reset düğmesi bulamadım
-
evet fabrika ayarlarına dönmek oluyor, ama içinde keyler falan varsa gider, bu ntv trt1-3 maçları izlemek için neyse geç onu. orda çalışıyorsa sende yoksa ve cihaz sağlam dediyse senin çanak dönmüş olabilir, sen çanak aynı yerinde diyorsun ama milimetrik ayarlıyor adam onu satfinder ile rüzgardan falan dönmüş olabilir, bir usta çağırıp baktırmak gerek, lnb'ye ve cihaza giren uydu kablosunun uçlarını kontrol et, lnbdeki oksitlenmiş olabilir dışarda çünkü.uçlarını yenile.
-
eyvallah dostum sağolasın aslında fazla tv y bakmam ama bu aralar tv ye bakasım geldi ve ne zamandır bu halde hiç bir bilgim yok dediklerini uygulayacam
