folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Problem Oyunlar! (Donanımcılar Yardım)



Problem Oyunlar! (Donanımcılar Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek

    Formatdan önce herşey normaldi. Taki format atılana kadar.(Kitap başlangıcı gibi oldu)


    Formatdan sonra (vista kullanıyordm .Gene vista ) oyunlarda sürekli kasma oluyor.formatdan önceki ayarlar ile kasmadan oynarken şimdi en düşük ayarlarda bile kastığı oluyor.Ati x1550 ekran kartı modelim.Oyunlarda sürekli yavaşlamalar ve atlamalar oluyor.defalarca driveri sildim en güncel driverini yükledim genede nafile olmuyor.Formatdan önce bilgisayarın kendisi yavaştı oyunlarda sorun olmuyodu .Format atıldıktan sonra oyunlarda sorun yaşıyorm onun dışında herşey iyi.

    Birde driveri sildiğimde kendisi direk x1300 driveri bulup yüklüyo.Sonradan düzeltiyorm. Bunun ne alaka olduğunu çözemedim.Bilgisayarın bi yerlerinde x1300 driveri da yok.


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    HiTLeRFaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    bir format daha at :F
    -----------------------------
    ya dahada yavaşlarsa :) Yok format atamam o seçeneği unutalm :).Bi sonraki formatımda xp yapıcam zaten büyük ihtimal.

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek
    Format at xp kur,oyunlarda çok yavaşlıyo vista..Ben vistada oynayamadıklarımı çok rahat oynuyorum xpde..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek

    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Format at xp kur,oyunlarda çok yavaşlıyo vista..Ben vistada oynayamadıklarımı çok rahat oynuyorum xpde..
    -----------------------------

    Şimdi şöle bişi var formatdan öncede vistaydı ve oyunlardan memnundum.Eğerki xpde rahat oynayp vistada sorunla karşılaşsaydm hiç düşünmezdim zaten.Şu an sorunun nerde olduğunu çözemedim :=) 


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    kurdugun vista ayni mi home basic mi

    kurarken eklentilerin ayni mi

    buyuk ihtimal yuklu olarak geldi sana pc


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    ati x1550Pro ekran kartlarında sıklıkla karsılasılan bir sorun !

     

    atitool diye arastır v26 'yı bul indir !

    Memory ve Core değerlerini maxla (Program otomatik olarak değerleri buluyor)

    Birdaha sorun kalmaz   :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

    ati x1550Pro ekran kartlarında sıklıkla karsılasılan bir sorun !

     

    atitool diye arastır v26 'yı bul indir !

    Memory ve Core değerlerini maxla (Program otomatik olarak değerleri buluyor)

    Birdaha sorun kalmaz :)


    -----------------------------

    Dediğin overclock programını biliyorm .Onuda denedim ama işe yaramiyü:=)


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dr_X
    Dr_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Format'la alakalı birşey degil. Hacim VISTA'da Dx10 oldugu icin oyunları cok güzel oynuyor sadece bazı oyunların geçişlerinde sorun yapıyor. hemen sana bios update yap demeyecegim cünkü onunla alakalı bi durum degil sana tavsiyem madem ekran kartının son güncel driver'ini indirdim yükledim aynı diyorsan vista ayarlarında bi sorun vardır . Ha birde Vista Basic de Ve home'de bu gibi sorunlar Oluyor Ultimade'de bu sorun görülmüyor hacim bi vista optimzie programlari ile dene muhtemelen oyuna girdiginde CPu ve Ram'i maksimum seviyede kullaniyor bilgisayar bunu ayarlarsan sorununun çözülecegi kanaatindeyim çözülmezse tekrar yaz baska yollardan bakalım


    Ainesi İŞTİR kişinin..LAFA bakılmaz !.....Çok laf YALANSIZ olmaz !.......
Toplam Hit: 1288 Toplam Mesaj: 8