Problemi Nasıl Anlarım ?
-
şimdi hocalar bizim diğer eczanede c.tesi günü elektrikler gidip gelmiş 4-5 kez
bugün açmışlar dükkanı pc açılmıyor yani monitor normal mause klavyeye filan elektrik geliyor
ama pc'de düğmeye basınca tık yok hareket yok hiçbişi çalışmıyor bi eleman çağırmışlar anakart yanmış demiş
150 lira fatura çıkarmış bende önce bi sorayım dedim yandığını nasıl anlarız ? başka problem olabilir mi ?
nette baktım biraz bütün donanımları sökün bios pilini filan çıkartıp bekletin filan diyor elektrik yüksek gelince bios da bilmem ne oluyormuş ayarlar default olsun gibi şeyler deniyor yararı olur mu?
-
Power Supply da yanmış olabilir.
-
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
Power Supply da yanmış olabilir.
-----------------------------
onu geçen değiştik onda sorun yok imiş -
Anakart'ı başka bilgisayarda dene
-
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
Power Supply da yanmış olabilir.
-----------------------------arkadaş haklı.
siz power supply elektrik gitdikden sonramı değişdiz?öncemi?
-
sonra :W
zaten onun kontrolunu yapmış herhalde
ayrıca bi anakart 150 lira mi *
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------
sonra :W
zaten onun kontrolunu yapmış herhalde
ayrıca bi anakart 150 lira mi *
-----------------------------75 liradan başlıyor fiyatları Poersuply'in gitme ihtimali yüksek ama değiştirdik diyorsan Anakart (98%)
