folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Program Cracklemek Ve Serial Bulmak



Program Cracklemek Ve Serial Bulmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Şimdi beyler sürekli lisanslı programları crackliyorlar ya da serial üretiyorlar ya da keygen fln yapıyorlar işte benim demek istediğim bunu yapan adam nasıl yapıyor??

    diyelim ki ben hiç programlama dili bilmiyorum ki zaten de öyle şimdi ben oturup keygen üretebilirmiyim? 

    hatta şöyle sorayım bu adamlar nerelerinden nasıl yapıyorlar bu işi vahiyle gelmiyor sonuçta dimi ?

    anlatacak yada açıkliyca olan müridlere sevgi ve saygılarımı fışkırtıyorum :| 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanal_Zeka
    Sanal_Zeka's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    cin olmadan adam çarpmaya çalışıyon galiba :)

    Tbt"de Konu Konu Gezip Tüm Müritlerin İmzalarını Okuma Gibi Bi Alışkanlık Kazandım :))))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Sanal_Zeka bunu yazdı:
    -----------------------------
    cin olmadan adam çarpmaya çalışıyon galiba :)
    -----------------------------

    panzer olup çarparız hacım :| ayrıca çok zamandır merak ediyordum :s hem  biz niye yapamayalım :| yapanlardan neyimiz eksik :P


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
    -----------------------------

    okudum onu çok önceden yazılmış bişi :| denemedim ama olacağını sanmıyorum  


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    5u13Ym4n bunu yazdı:
    -----------------------------

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
    -----------------------------

    okudum onu çok önceden yazılmış bişi :| denemedim ama olacağını sanmıyorum  


    -----------------------------

    Neden olmasın? Program dandikse, internetten kod alma vs. istemiyorsa niye yapamayasın? Aynen o şekil yapılıyor...

    Temelde mantık bellidir zaten, zamanla beraber şifreleme teknikleri vs... gelişir, buna nazaran şifre çözme tekniklerinde gelişme gözlenir:P

    Ha ben bu konuda uzman mıyım, hayır...Uzman nasıl olunur? Bi yerden başlayarak,hadi kolay gelsin... 

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    5u13Ym4n bunu yazdı:
    -----------------------------

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
    -----------------------------

    okudum onu çok önceden yazılmış bişi :| denemedim ama olacağını sanmıyorum  


    -----------------------------

     

    ben orda denilenleri yapmiştim zamanında (o döküman oraya eklendiği tarih civarlarında).Gerçekten işe yaramıştı ki yaş  kaç o zmanlar sen tahmin et benim yaşımı :)

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    Code Cracking"e Giriş

    en cok okunan dokumanlarda halen 3. ve dokuman id 6 olan dokuman.

    8 Aralik 2005 (Persembe) 03:25 - "Text by Mysterious HolyOne of Night"

    ayrica, yapinca oluyo :)


    anca gidersin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    bende hep marak etmişimdir bi yerden başlayalim bakalim xD
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    dökümanlar kesmediyse (ki benim bu yazıcagım hic kesmez :D)

    basit mantıgını anlatayım sana.

    keygen mantıgında; 

    örnegin program sana 123 diye bi kod verdi ve senden aktivasyon numarası istiyo.

    bu programın algoritmasına göre de verilen kodun 2 katı senin aktivasyon numaran. bu durumda 246 yazarsan programı aktif edersin. ama bu kadar basit bi algoritma kullanmz heralde kimse :D genelde programların algoritmalarını cözmek her zaman daha zordur.

    crack mantıgında ise;

    örnegin bi programımız var ve serial girmeden acılmıyo.program icerisinde "eger girilen kod şu algoritmaya uyuyosa giriş yap".gibi bi ifade vardır.dedigim gibi algoritmayı cözmek daha zordur.düz mantıkla bu programa giriş yapabilmek için kodu ters çevirirsin. "eger girilen kod şu algoritmaya uymuyorsa giriş yap" gibi.

    genelde bu sorgular exe icerisinde oldugu gibi programın diğer dosyalarında da olabilir. kısacası yazılım bilgin olması + biraz manyak olman lazım :D 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 10025 Toplam Mesaj: 10