Program Cracklemek Ve Serial Bulmak
-
Şimdi beyler sürekli lisanslı programları crackliyorlar ya da serial üretiyorlar ya da keygen fln yapıyorlar işte benim demek istediğim bunu yapan adam nasıl yapıyor??
diyelim ki ben hiç programlama dili bilmiyorum ki zaten de öyle şimdi ben oturup keygen üretebilirmiyim?
hatta şöyle sorayım bu adamlar nerelerinden nasıl yapıyorlar bu işi vahiyle gelmiyor sonuçta dimi ?
anlatacak yada açıkliyca olan müridlere sevgi ve saygılarımı fışkırtıyorum :|
-
cin olmadan adam çarpmaya çalışıyon galiba :)
-
Sanal_Zeka bunu yazdı:
-----------------------------
cin olmadan adam çarpmaya çalışıyon galiba :)
-----------------------------panzer olup çarparız hacım :| ayrıca çok zamandır merak ediyordum :s hem biz niye yapamayalım :| yapanlardan neyimiz eksik :P
-
Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
-
hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
-----------------------------okudum onu çok önceden yazılmış bişi :| denemedim ama olacağını sanmıyorum
-
5u13Ym4n bunu yazdı:
-----------------------------hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
-----------------------------okudum onu çok önceden yazılmış bişi :| denemedim ama olacağını sanmıyorum
-----------------------------Neden olmasın? Program dandikse, internetten kod alma vs. istemiyorsa niye yapamayasın? Aynen o şekil yapılıyor...
Temelde mantık bellidir zaten, zamanla beraber şifreleme teknikleri vs... gelişir, buna nazaran şifre çözme tekniklerinde gelişme gözlenir:P
Ha ben bu konuda uzman mıyım, hayır...Uzman nasıl olunur? Bi yerden başlayarak,hadi kolay gelsin...
-
5u13Ym4n bunu yazdı:
-----------------------------hotboy bunu yazdı:
-----------------------------
Döküman Arşivi nde HolyOne anlatmış, gir oku
-----------------------------okudum onu çok önceden yazılmış bişi :| denemedim ama olacağını sanmıyorum
-----------------------------
ben orda denilenleri yapmiştim zamanında (o döküman oraya eklendiği tarih civarlarında).Gerçekten işe yaramıştı ki yaş kaç o zmanlar sen tahmin et benim yaşımı :)
-
en cok okunan dokumanlarda halen 3. ve dokuman id 6 olan dokuman.
8 Aralik 2005 (Persembe) 03:25 - "Text by Mysterious HolyOne of Night"
ayrica, yapinca oluyo :)
-
bende hep marak etmişimdir bi yerden başlayalim bakalim xD
-
dökümanlar kesmediyse (ki benim bu yazıcagım hic kesmez :D)
basit mantıgını anlatayım sana.
keygen mantıgında;
örnegin program sana 123 diye bi kod verdi ve senden aktivasyon numarası istiyo.
bu programın algoritmasına göre de verilen kodun 2 katı senin aktivasyon numaran. bu durumda 246 yazarsan programı aktif edersin. ama bu kadar basit bi algoritma kullanmz heralde kimse :D genelde programların algoritmalarını cözmek her zaman daha zordur.
crack mantıgında ise;
örnegin bi programımız var ve serial girmeden acılmıyo.program icerisinde "eger girilen kod şu algoritmaya uyuyosa giriş yap".gibi bi ifade vardır.dedigim gibi algoritmayı cözmek daha zordur.düz mantıkla bu programa giriş yapabilmek için kodu ters çevirirsin. "eger girilen kod şu algoritmaya uymuyorsa giriş yap" gibi.
genelde bu sorgular exe icerisinde oldugu gibi programın diğer dosyalarında da olabilir. kısacası yazılım bilgin olması + biraz manyak olman lazım :D
