folder Tahribat.com Forumları
linefolder Delphi - Pascal
linefolder Program Derleyemiyor Nerede Kod Hatası Yapıyorum?



Program Derleyemiyor Nerede Kod Hatası Yapıyorum?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SALDIRAY
    SALDIRAY's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2010
    Erkek

    delphiyi öğrenmiştim ancak 2 sene hiç bakmayınca unutuluyo tabi :))

    kodlara bakarak nerede hata olduğunu söylerseniz sevinirim

    butona basınca 2 edit içindeki değeri toplayıp label e yazdırcak

    code:

    procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
    var
    a,b,c:integer;
    begin
    a:=strtoint(edit1.Text);
    b:=strtoint(edit2.Text);
    c:=a+b;
    (Label1.caption):=inttostr(c);
    end;


    Kendi şansımı yaratırım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SALDIRAY
    SALDIRAY's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2010
    Erkek

    amanın cevap yokmu? ey çok sayın muritler gözünüzün yağını içeyim yardım edin yauw :D


    Kendi şansımı yaratırım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Uses satırında ne var? Birde hatanın ne olduğunu yazarsan daha kolay yardımcı olabilirim.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukan
    Mukan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    (Label1.caption):=inttostr(c); şurayı şöyle yapmalısın: label1.caption:=inttostr(c);

     

    o parantez gereksiz ve yanlış.


    Hakkımda atıp tutan birine rastlarsanız pm gönderin log ve görüntü kazanın. İster atın ister tutun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SALDIRAY
    SALDIRAY's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2010
    Erkek

    @mukan eyw bro saolasın çözüldü problem


    Kendi şansımı yaratırım...
Toplam Hit: 2380 Toplam Mesaj: 5