Program Derleyemiyor Nerede Kod Hatası Yapıyorum?
-
delphiyi öğrenmiştim ancak 2 sene hiç bakmayınca unutuluyo tabi :))
kodlara bakarak nerede hata olduğunu söylerseniz sevinirim
butona basınca 2 edit içindeki değeri toplayıp label e yazdırcak
code:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var
a,b,c:integer;
begin
a:=strtoint(edit1.Text);
b:=strtoint(edit2.Text);
c:=a+b;
(Label1.caption):=inttostr(c);
end; -
amanın cevap yokmu? ey çok sayın muritler gözünüzün yağını içeyim yardım edin yauw :D
-
Uses satırında ne var? Birde hatanın ne olduğunu yazarsan daha kolay yardımcı olabilirim.
-
(Label1.caption):=inttostr(c); şurayı şöyle yapmalısın: label1.caption:=inttostr(c);
o parantez gereksiz ve yanlış.
-
@mukan eyw bro saolasın çözüldü problem
Toplam Hit: 2380 Toplam Mesaj: 5
