Program Kapandığında Makroyu Başlatmak?
-
Merhaba arkadaşlar 1.exe kapandığında c:/deskop/macro.exe dosyasını açacak tarzda bir programa ihtiyacım var yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
Ayrıca şu sitede bu konu konuşulmuş ama pek bir şey anlamadım: http://www.kodevreni.com/2035-program-kontrol-etme/
-
Not defterine aşağıdakileri yazıp bat uzantılı kaydet.
@echo off
:sonsuzDongu
TASKLIST /FI "imagename eq 1.exe" 2>NUL | find /I /N "1.exe" >NUL
if "%ERRORLEVEL%"=="0" echo Calisiyor.
if "%ERRORLEVEL%"=="1" start /d "C:\Desktop" macro.exe
goto sonsuzDongu
http://www.elongsoft.com/hidewindow/hidewindow.htm
DE5TROY3R tarafından 23/Kas/16 10:53 tarihinde düzenlenmiştir -
DE5TROY3R bunu yazdı
Not defterine aşağıdakileri yazıp bat uzantılı kaydet.
@echo off
:sonsuzDongu
TASKLIST /FI "imagename eq 1.exe" 2>NUL | find /I /N "1.exe" >NUL
if "%ERRORLEVEL%"=="0" echo Calisiyor.
if "%ERRORLEVEL%"=="1" start /d "C:\Desktop" macro.exe
goto sonsuzDongu
Çok sağol hocam büyük adamsın :)
-
Tek sorunum var. Burada 1.exe kapandığında macro.exe çalışıyor ya. macro.exeyi sürekli açmayı deniyor. macro.exeyi açma komutu verdikten sonra 5 dakika beklemesini nasıl sağlayabilirim?
-
Sorunu çözdüm macronun sonuna 5 dakika delay ekledim.
-
SENAR1ST bunu yazdı
Sorunu çözdüm macronun sonuna 5 dakika delay ekledim.
hocam işlemi kontrol etme kısmına da sleep ekle yoksa ciddi işlemci gücü harcayabilir
Bir de echoları kaldırman yararına olabilir
TheM4D tarafından 23/Kas/16 21:13 tarihinde düzenlenmiştir
