folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Programlama Konuları Üzerine Bir Site Arıyorum



Programlama Konuları Üzerine Bir Site Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    Selamlar

    Daha önce ceviz.nette takılıyordum fakat kendi aralarındaki problemlerden dolayı site şuan kapalı. Açılsa bile eski tadı olmucak gibi. O yüzden yeni bir site arayışı içine girdim. Bana tavsiye edebileceğiniz ceviz.net türü kaliteli bir site önerebilirmisiniz?(türkçe olsun)


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    tahribattan daha iyisini, bizden daha coderınımı bulacaksın???


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    tahribat ne zamandan beri programlama sitesi oldu. Ayrıca sorduğum sorulara cevap verebilecekmisin?

    neyse polemik iyi deildir. Bana site önerin sadece programlama üzerine ve profesyonellerin olduğu bir site.


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    sor soruyu olm deli etme

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Sadece programcılık arıosan haklısın hoca, burası uymaz...

    Ama hangi konu ile ilgileniyorsan o konuyla ilgili sitelere yönelmek daha manyıklı olur...

    Yani asp ci isen aspinndir maxiasp c# cı isen csharpnedir gibi sitelere yönelirsen daha yararlı olur...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------
    sor soruyu olm deli etme
    -----------------------------

    Muah :)


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    ntxsoft bunu yazdı:
    -----------------------------

    tahribat ne zamandan beri programlama sitesi oldu. Ayrıca sorduğum sorulara cevap verebilecekmisin?

    neyse polemik iyi deildir. Bana site önerin sadece programlama üzerine ve profesyonellerin olduğu bir site.


    -----------------------------
    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=programlama+&meta=

    bu arada bende dahil bir sürü profesyonelimiz var yardımcı olabiliriz diye soylemistim ..

    holü ile rene sana gerekli cevabı verirler sor sorunu.. :D


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    www.kariyervideo.com var burası güzel... Fena değil ama tahribat daha güzel harbiden. Gir foruma programlama başlıklarına bak bulursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek

    @renegadealien bi tek sen anlamışsın beni :)

    Özellikle asp.net ve c++ üzerine bir site arıyorum.  


    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    ntxsoft bunu yazdı:
    -----------------------------

    @renegadealien bi tek sen anlamışsın beni :)

    Özellikle asp.net ve c++ üzerine bir site arıyorum.


    -----------------------------

    O işi net üzerinden nah yaparsın :D bende asp.net aradımda hep yarım yarım yazılar,eksik konular oluyo,çok araştırman lazım,o kadar araştırana kadar git bi kitap al çalış 2-3 haftaya biter o 500-600 sayfa,ondan sonra örnek kodlar olur kitapta,onlara çalış,nette kaynak kod sitelerindeki kodlarla çalış ondan sonra kendin yazmaya başlarsın zaten :) bide asp.net ya vb.netle yada c# ile yazılıyo hangisini istiyosan onla anlatılan kitap alman lazım,ben vb.netle öğrendim çokta ii hani =) delphi,visual basic fln bi kaç dil hariç hiçbi dili netten tam öğrenemezsin,kitap alıp çalışacaksın :) 


    Söz gümüşse, altın paradır...
Toplam Hit: 1435 Toplam Mesaj: 11