Programlama Konusunda Uzman Müridlerden Yorum
-
şu anda piyasa ne durumda neler yapılıyor.. dünyada günümüzde öne çıkan dil hangisidir.. ticari olarak neler yapılabilir. Türkiye" de programlama ne durumda.
siz neler yapıorsunuz ?
bu sorulara işin içinde olan arkadaşlar cvp verirse sevinirm.
yönetimdende cvp gelirse pek bi memnun olurum..
(Antikky hocamın yolundayım defter kalem devam :P)
-
valla bana sorarsan xml c# alıp başını gidiyo. silverlight ın önü daha da açılıo gibi. çoğu sektör internete kaydığı için internet programcılığınn değeri daha da artıyo. silver ve c# üzerine çalışmaya çalışıorum bu aralar..
-
hocam silverlight ile ilgili biraz yazı okudumda google swf ile hazırlanan sitelere destek vermiyor... herşey kelimler üzerinden bildiğimiz gibi adam da demiş silverlight "a ne kadar destek verir.. sonuçta microsoftun bunlarda rakipler. şu zamanda google desteği olmadan bir sitenin çıkış yapması pek kolaydeğil. ? ne diyor5sun
-
action script ile yapılan siteleri google'a indexletebiliyorsun.(tabi ki php gibi rahat değil).muhtemelen çok geçmeden a.s için de silver için de bu destek gelir.Çözüm bulacaklar diye düşünüyorum.
-
Para kazandıracak programlama endüstri de geçerliliği olan bir dil: JAVA
başka söze ne hacet.
Ama ben hayvanım insan değilim. İng iyi sokarım dağıtırım: C++ (Türkiye'de aç kalmazsın ama iyi para yabancı ülkelerde)
Ve üstteki ikisinide istemiyorum daha hayvanım diyorsan ve paranın a..ko. istiyorsan: SQL ORACLE
(zamanında araştırmalarımın sonucudur)
syntax ı öğrendim tmm bitti değil uzmanlaşmaktan bahsediyorum. Yani hayvanlaşmaktan.
-
DrKill bunu yazdı:
-----------------------------
Para kazandıracak programlama endüstri de geçerliliği olan bir dil: JAVA
başka söze ne hacet.
Ama ben hayvanım insan değilim. İng iyi sokarım dağıtırım: C++ (Türkiye'de aç kalmazsın ama iyi para yabancı ülkelerde)
Ve üstteki ikisinide istemiyorum daha hayvanım diyorsan ve paranın a..ko. istiyorsan: SQL ORACLE
(zamanında araştırmalarımın sonucudur)
syntax ı öğrendim tmm bitti değil uzmanlaşmaktan bahsediyorum. Yani hayvanlaşmaktan.
-----------------------------Hocam ne JAVA'nın nede Flashın üstadları bir elin parmağını geçmez bu ülkede. Zaten bütün bunlar öyle sınıflara ayrılıyorki, asabım bozuluyor(Oracle'ı, Mobil uygulaması, Desktop yada Applet). 13 satır SQL sorgusuna 300 TL prim aldığımı hatırlıyorum. Bedava Flash site verdiğimi de. Hayvanlaşma dediğin olay pek mümkün olmuyor çünkü sürekli birşeyler değişiyor. Bu yüzden bence bil.müh. inin bir geleceği yok.
-
xml Java Hiç Olmasa Gatget üret dur Kendıne Yolunu Bulursun googleden:)
