Ps3 Ümü Satıyorum.
-
Arkadaşlar ilk çıktığında amerikadan aldığım 80gb ps3'ümü maddi sıkıntıları sebebiyle satıyorum.
2 adet dualshock kol
3 adet oyununuda birlikte wereceğim.
oyunlar
--------------------
1- Pes 2009 ( Kadrolar güncel yemedim içmedim onla uğraştım )
2- Resistance - fall of man
3- Gta 4
Fiyat konusunda pm atınız.
-
Hoca aklinda ki fiyati soylede arkadaslara ileticem. Bende bu yaz IPad almayi dusunuyorum TR' de gideri iyiyse.
-
fiyat yazılmayınca genelde uçuk rakamlar isteniyor
-
hoca bi rakam söle anlaşalım fiyatta ciddi.
-
break bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca aklinda ki fiyati soylede arkadaslara ileticem. Bende bu yaz IPad almayi dusunuyorum TR' de gideri iyiyse.
-----------------------------şimdi iPad olayını çok karıştırdılar.. lakin o öyle değildir , eyyolamam böyle..
