PS3 Versiyon Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    Merhabalar Playstation3 üm var.Format attım.Versiyon 3.56 Oldu.Oyun oynayamıyorum.Bunun bir çözümü var mıdır ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Önceki versiyonu kaçtı ki? Yani eski sürüm bi makinaya format atılınca net bağlantısı yoksa tabi kendini üst versiyona güncellemesi garip. :S Zaten güncelleme olayı da kendi kendine olmuyo soruyo yapayım mı diye.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    3.55 di eski versiyonu.herhangi bir net bağlantısı yoktu.bende anlamadım nasıl kendi kendine yükseldiğini.nette araştırdım bu konuda mağdur çok insan var.ne yapacağımı bilmiyorum 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Downgrade filan ayakları var aman onlara bulaşma hocam makinayı yakarsın. Bırak çıkar belki yeni cfw.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
Toplam Hit: 1353 Toplam Mesaj: 4