PS3 Versiyon Sorunu
-
Merhabalar Playstation3 üm var.Format attım.Versiyon 3.56 Oldu.Oyun oynayamıyorum.Bunun bir çözümü var mıdır ?
-
Önceki versiyonu kaçtı ki? Yani eski sürüm bi makinaya format atılınca net bağlantısı yoksa tabi kendini üst versiyona güncellemesi garip. :S Zaten güncelleme olayı da kendi kendine olmuyo soruyo yapayım mı diye.
-
3.55 di eski versiyonu.herhangi bir net bağlantısı yoktu.bende anlamadım nasıl kendi kendine yükseldiğini.nette araştırdım bu konuda mağdur çok insan var.ne yapacağımı bilmiyorum
-
Downgrade filan ayakları var aman onlara bulaşma hocam makinayı yakarsın. Bırak çıkar belki yeni cfw.
Toplam Hit: 1353 Toplam Mesaj: 4
