Ps‘Ciler Yardım
-
Arkadaşlar şu resmin akafondaki yazılarını silmem ve çözünürlüğünü artırmam(yazıyı büyütmem) gerek ayrıca renklendirmedede yardıma ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim. renklendirmede nası bişey istediğimi bilmiyorum hayal gücünüze güveniyorum :)

-
yokmu yardımcı olucak
-
Teşhis;
1-) Arka plan temizlense bile sağlıklı bir görünüm olmaz. Çünkü yazı üzerinde bir reklam var.
2-) Çözünürlüğü arttırırsın ama görüntü bozulur.
Tedavi;
1-) Burada kullanılan fontu bulup ne yapmak istiyorsan yapacaksın. :) -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Teşhis;
1-) Arka plan temizlense bile sağlıklı bir görünüm olmaz. Çünkü yazı üzerinde bir reklam var.
2-) Çözünürlüğü arttırırsın ama görüntü bozulur.
Tedavi;
1-) Burada kullanılan fontu bulup ne yapmak istiyorsan yapacaksın. :)
-----------------------------Üzerinde yazı var diosunda resim deilki bu siyahla üzerini boyamak yeterli. Çözünürlükde aynı şekilde.
Ambigramla yazılmıs bi yazı ters çevirince başka yazı yazıor onun içn font u yok
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Teşhis;
1-) Arka plan temizlense bile sağlıklı bir görünüm olmaz. Çünkü yazı üzerinde bir reklam var.
2-) Çözünürlüğü arttırırsın ama görüntü bozulur.
Tedavi;
1-) Burada kullanılan fontu bulup ne yapmak istiyorsan yapacaksın. :)
-----------------------------Üzerinde yazı var diosunda resim deilki bu siyahla üzerini boyamak yeterli. Çözünürlükde aynı şekilde.
Ambigramla yazılmıs bi yazı ters çevirince başka yazı yazıor onun içn font u yok
-----------------------------
Üzerini boyamak yeterli diyorsun. Yapmalısın o halde. Ne diyim daha.. -
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Teşhis;
1-) Arka plan temizlense bile sağlıklı bir görünüm olmaz. Çünkü yazı üzerinde bir reklam var.
2-) Çözünürlüğü arttırırsın ama görüntü bozulur.
Tedavi;
1-) Burada kullanılan fontu bulup ne yapmak istiyorsan yapacaksın. :)
-----------------------------Üzerinde yazı var diosunda resim deilki bu siyahla üzerini boyamak yeterli. Çözünürlükde aynı şekilde.
Ambigramla yazılmıs bi yazı ters çevirince başka yazı yazıor onun içn font u yok
-----------------------------
Üzerini boyamak yeterli diyorsun. Yapmalısın o halde. Ne diyim daha..
-----------------------------Hoca anlamıyosan tükanın önünü kapatma yapabilsem yapardım buraya konu açmazdım. Hade
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Daniel-Koo bunu yazdı:
-----------------------------
Teşhis;
1-) Arka plan temizlense bile sağlıklı bir görünüm olmaz. Çünkü yazı üzerinde bir reklam var.
2-) Çözünürlüğü arttırırsın ama görüntü bozulur.
Tedavi;
1-) Burada kullanılan fontu bulup ne yapmak istiyorsan yapacaksın. :)
-----------------------------Üzerinde yazı var diosunda resim deilki bu siyahla üzerini boyamak yeterli. Çözünürlükde aynı şekilde.
Ambigramla yazılmıs bi yazı ters çevirince başka yazı yazıor onun içn font u yok
-----------------------------
Üzerini boyamak yeterli diyorsun. Yapmalısın o halde. Ne diyim daha..
-----------------------------Hoca anlamıyosan tükanın önünü kapatma yapabilsem yapardım buraya konu açmazdım. Hade
-----------------------------
Ok By. :)) -
Akşam gelim üşenmezsem yaparım.
-
ambigram yazı yazan bi site vardı adı tam aklımda değil işine yararsa araştırıyım
edit : zaten o sitede yapılmış
-
