Psp De Oyunları Açmıyor | Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hurferus45
    hurferus45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    ISO dosyasına yüklediğim oyunları açamıyorum 'Bozuk dosya' diye uyarı geliyor. Ne yapmak gerekir bilen var Mı?


    https://soundcloud.com/arestahasan << Hasan GÖNÜLTAŞ >>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mali
    Mali's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Oyunu isodan çıkarıp baştan sıkıştır


    Akilli olanlar sebepler konusunda tartışırlar. Ama nihai kararı sonuçta sürekli aptallar verir...!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hurferus45
    hurferus45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2010
    Erkek

    Mali bunu yazdı:
    -----------------------------

    Oyunu isodan çıkarıp baştan sıkıştır


    -----------------------------

    ben kendim sıkıştırmıyorum yalnız direk bi yerden indirip atıyorum ayrıca oyunlarda bir sorun yok oyunları açan  bir program var o çalışmıyor! Ne yapacam!


    https://soundcloud.com/arestahasan << Hasan GÖNÜLTAŞ >>
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OnLyGoDCaNStoPMe
    OnLyGoDCaNStoPMe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2010
    Erkek

    şurdaki programla patch yapmayı dene http://www.psp-hacks.com/file/1931 pspye game klasörüne atıp çalıştır iso dosyasını patchle belki olur

Toplam Hit: 884 Toplam Mesaj: 4