Psp De Oyunları Açmıyor | Yardım
-
ISO dosyasına yüklediğim oyunları açamıyorum 'Bozuk dosya' diye uyarı geliyor. Ne yapmak gerekir bilen var Mı?
-
Oyunu isodan çıkarıp baştan sıkıştır
-
Mali bunu yazdı:
-----------------------------
Oyunu isodan çıkarıp baştan sıkıştır
-----------------------------ben kendim sıkıştırmıyorum yalnız direk bi yerden indirip atıyorum ayrıca oyunlarda bir sorun yok oyunları açan bir program var o çalışmıyor! Ne yapacam!
-
şurdaki programla patch yapmayı dene http://www.psp-hacks.com/file/1931 pspye game klasörüne atıp çalıştır iso dosyasını patchle belki olur
Toplam Hit: 884 Toplam Mesaj: 4
