Psp Piyasası
-
arkadaşlar bu psp lerin piyasası nedir internet çok uçuk konuşuyor gittigidyor 280 civarı diyor akakçe 314-509 diyor nedir bunalrın piyasası bir de bunalrın belirli bir sorunu varmı (fabrika çıkıslı) teşekkürler
-
psp modeline göre fiyat degişir hocam.
istersen 200 liraya satam sana :D ekranda tek çizik bile yok. + 17 gb oyun ile birlikte.
-
bilmem bakarız bizimkilere danışmam lazım msn adresim:asiminnesli_17@windowslive.com
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
bilmem bakarız bizimkilere danışmam lazım msn adresim:asiminnesli_17atttttwindowslivenoktaaaa
com
-----------------------------yazma her yere msn adresini editle :Q
en azından böle cart diye yazma :)
-
Msn profilde kayıtlı. ilgilenirse buralardayım
-
ne olcak sanki msn adresim her yerde var zaten nete ywazsan çıkar face de kayıtlı duruyo hem devlet sırı değil ya
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
ne olcak sanki msn adresim her yerde var zaten nete ywazsan çıkar face de kayıtlı duruyo hem devlet sırı değil ya
-----------------------------Sonra niye bu kadar spam yiyorum diye sinirlenme ama...
"Penisiniz mi küçük?"
"Eda sizinle tanışmak istiyor"
"Hüsamettin sizi osuruktantayyareselamsoyleoyare.com a davet etti"
gibi başlıklara sahip mailler görürsen şaşırma :D
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
ne olcak sanki msn adresim her yerde var zaten nete ywazsan çıkar face de kayıtlı duruyo hem devlet sırı değil ya
-----------------------------Sonra niye bu kadar spam yiyorum diye sinirlenme ama...
"Penisiniz mi küçük?"
"Eda sizinle tanışmak istiyor"
"Hüsamettin sizi osuruktantayyareselamsoyleoyare.com a davet etti"
gibi başlıklara sahip mailler görürsen şaşırma :D
-----------------------------osuruktantayyareselamsoyleoyare.com bayıldım buna
-
bence satan arkadaşla konuş elindeki makine fat veya sıtabil çalışan kırılmış bir slim ise al derim. Yeni aletler adam gibi kırılmıyor çok sinir olursun. Makineyi uyku moduna alınca çöküyor :D
-
özelliklere baktığımda fat daha iyi gibi peki kırması zor mu yada kırmama gerkiyor mu
