Pspice Opamp Similasyonu Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireOfHeaven
    FireOfHeaven's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar pspice'ı yeni yeni öğreniyorum ufak bir ödevim vardı yardımcı olabilir misiniz acaba bir türlü yapamadım ödev aşağıdaki gibidir. Eğer mümkünse videosunu çekebilirseniz çok sevinirim

    1.     Design an amplifier circuit with a voltage gain of -10 using  Opamp (LM741). Design the experimental procedure to measure;

    a.      Voltage gain (Vout/Vin)

    b.     Current gain (İout/İin)

    c.      Input resistance (Rin)

    d.     Output resistance (Rout)

    of  the amplifier circuit.

     

     

     


    bazen inanmak en büyük kumardır.
Toplam Hit: 1047 Toplam Mesaj: 1