Psu Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Arkadaşlar Psu yandı ve aldığım psu problemli cıktı iade ettim.

     

    Şimdi yeni psu satın almak istiyorum. 

     

    Anakart : Asus P5KC

    İşlemci : Q6600 2.4 ghz

    Ekran Kartı : Sapphire HD4890 Vapor-X 2 gb

    Kasa : XClio A380

    HDD : 2x250gb WD 1x1 tb Seagate

    1 tane de dvd-rw

     

    Bu sistemi rahatlıkla calıştıracak. İleride Overclock yapınca veya crossfire yapınca bilgisayarı kaldırabilecek sağlam bir psu tavsiyesi istiyorum.

    Enermax 625w 

    ve

    High Power Absolute 750 w psuları arasında kaldım.

     

    Maksimum limit 12 taksitli olmak üzere 300 tldir. (Malum taksitsiz almaya bütce yetmiyor)

     

    Tavsiyelerinizi rica edebilir miyim? 

     

     


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    xilence almada

    DOM..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    xilence almada
    -----------------------------

     

    Xilence almayı düşünmüştüm :) Ama vazgecmiştim. Neden xilence den bıktın hocam? Anlat en azından ileride bilmek isteyen olursa konudan görsün. 


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    twilight_flame bunu yazdı:
    -----------------------------

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    xilence almada
    -----------------------------

     

    Xilence almayı düşünmüştüm :) Ama vazgecmiştim. Neden xilence den bıktın hocam? Anlat en azından ileride bilmek isteyen olursa konudan görsün. 


    -----------------------------

    2 xilence psu aldım 2 side 1 ay dayanmadı(350 W) 


    DOM..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.firebal.net/asp/show_stock.asp?product=MODU625

    http://www.gigatek.com.tr/urun.php?id=2584

     

    ben bu iki ürünü tavsiye ederim.. öncelikli olarak enermax her zaman tercihim olur.. çünkü o kadar kaliteli psu üreten başka firma tanımıyorum.. :) 

    diğer aopen psuyu da watt başına fiyatı oldukça iyi.. üstelik aopen kaliteli kasa ve psu üretiyor.. ama yine de senin bileceğin iş.. enermax 625watt aopen 880Watt

    ikisi de minimum %80 verimlilikte çalışıyor..  hmm şimdi high power a da baktım o da baya makul görünüyor.. üstelik modüler enermax gibi :) 

    sonuç olarak dediğim gibi ben olsam öncelikli olarak enermax derdim.. sonrasında highpower güzel.. daha yüksek olsun dersen aopen :) 


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    enermax modu 80 + ölene kadar kullanırsın


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    http://www.highpowersupply.com/hpc620A12s.html
    incele ;)

    620 w


    olmadı beğenmedin diğer ürünlere bir göz at hocam TR'de mevcut bu ürün ..
    http://www.highpowersupply.com/product-ps.htm#ps3

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    arkadaşlar ben psuyu alalı çok oldu :) Konuya yazmayı unutmuşum sadece Enermax Pro 82+ aldım 625 w olanını. Konunun tarihi çok eski keşke tekrardan uplamasaydınız :)


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    high power iyi markadır.

    ama enermax tabi ki kat kat iyidir.

    bence bulabileceğin en rekabetçi ürün şu :

    http://www.ereyon.com.tr/store/ProductDetails.aspx?productid=444195

     

    3.5 yıldır tagan 600 lük kullanıyorum en ufak bir şikayetim yok.

    verdiğim linkteki üründe 6 adet 20 amperlik 12 volt kanalı var. bence 27 liralık bi fark için gayet uygun.

    yüksek güç kaynaklarının bir avantajı da verimlilik oranının yükselmesi.

    mesela 800wattlık bu cihaz 80+ sertifikasına sahip yani 800watt güç verirken tükettiği gücün %80 ini 800 watt olarak verebiliyor demek.

    ama senin tükettiğin güç 500 watt ise bu oran kaliteli powerlarda %90 lara kadar çıkabiliyor.


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
Toplam Hit: 1423 Toplam Mesaj: 9