PTT İle İlgili Bir Sorum Olacak
-
müritler dün numara gisteren telefon aldık şimdi cepten arayınca numarayı göstermiyor yada nerden ararsak arayalım bizm komşuda ptt ye mi ttnetemi kayıtt yatırın dedi konu hakkında bilgisi olan varsa teşekkürler bide tc numarası flnistemiyorlar demi ev akrabalarımın çnkü
-
telekomu ara 444 1 444 numarasını aktifleştiriyorlar hemen
-
biz kayıt fln yaptırmadık direk kendi gösterıyor ...
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
telekomu ara 444 1 444 numarasını aktifleştiriyorlar hemen
-----------------------------
ne soracaklar nnereye bağlanıcam ne dicem yani -
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
biz kayıt fln yaptırmadık direk kendi gösterıyor ...
-----------------------------hoca hat açılınca göstermez aktifleştirmek lazım senin haberin yoktur aktifleştirme oluyor
eski kayıtlı abonelelerdede yenilerdede 4441444 den
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
telekomu ara 444 1 444 numarasını aktifleştiriyorlar hemen
-----------------------------
ne soracaklar nnereye bağlanıcam ne dicem yani
-----------------------------hat sahibi arasın numara göstermesini istiyorum diyeceksin onlar biliyolar zorluk çıkartırsa alper abinin selamı var de
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
telekomu ara 444 1 444 numarasını aktifleştiriyorlar hemen
-----------------------------
ne soracaklar nnereye bağlanıcam ne dicem yani
-----------------------------hat sahibi arasın numara göstermesini istiyorum diyeceksin onlar biliyolar zorluk çıkartırsa alper abinin selamı var de
-----------------------------
yani ben arasam ne olur hocam bana yap dedi de -
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
telekomu ara 444 1 444 numarasını aktifleştiriyorlar hemen
-----------------------------
ne soracaklar nnereye bağlanıcam ne dicem yani
-----------------------------hat sahibi arasın numara göstermesini istiyorum diyeceksin onlar biliyolar zorluk çıkartırsa alper abinin selamı var de
-----------------------------
yani ben arasam ne olur hocam bana yap dedi de
-----------------------------babanenin kızyık soy adını babanın tcsini doğum tarihini biliyosan gün ay yıl sorun olmaz sanırım
ben genelde o konuda kavga ediyorumda hat sahibini istiyolar diyom hat sahibi sizlere ömür
sende o yöntemi kullan belki tutar
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
telekomu ara 444 1 444 numarasını aktifleştiriyorlar hemen
-----------------------------
ne soracaklar nnereye bağlanıcam ne dicem yani
-----------------------------hat sahibi arasın numara göstermesini istiyorum diyeceksin onlar biliyolar zorluk çıkartırsa alper abinin selamı var de
-----------------------------
yani ben arasam ne olur hocam bana yap dedi de
-----------------------------babanenin kızyık soy adını babanın tcsini doğum tarihini biliyosan gün ay yıl sorun olmaz sanırım
ben genelde o konuda kavga ediyorumda hat sahibini istiyolar diyom hat sahibi sizlere ömür
sende o yöntemi kullan belki tutar
-----------------------------
tmm saol
