folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder PTT Kargo Kapıda Ödeme



PTT Kargo Kapıda Ödeme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc3
    pc3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2003
    Erkek

    Merhaba ben nette ürün satıyorum ptt kargo kapıda ödemesini yapmak istiyolar bunun hakkında bilgisi olan varmı.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    pttde hesabin varsa kapida odemeli gonderiyosun elden gorevliye veriyor alici sonra hesabina yatiyor para

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    hocam nerde ne ürün satıyorsun peki

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc3
    pc3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2003
    Erkek

    normalde gittigidiyorda yapıyorum şerefsizler anasayfaya çıkarmadılar ürünümü şimdi sahibinden e koydum ana sayfada 

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-diger-her-sey-diger-nano-pad-kaydirmaz-ped-44533535/detay

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MY91
    MY91's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    pc3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    normalde gittigidiyorda yapıyorum şerefsizler anasayfaya çıkarmadılar ürünümü şimdi sahibinden e koydum ana sayfada 

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-diger-her-sey-diger-nano-pad-kaydirmaz-ped-44533535/detay


    -----------------------------

    hocam gitti gidiyor da 7,90TL sahibinden de 2,90TL gözüküyor fiyat :D (yoksa o taksit fiyatı fln mıydı? :D) bide ürün almak için sana buradan mı ulaşalım? Yoksa sattığın sitelerden mi? En azından bir yararımız dokunsun sana ;-) hayırlı satışlar


    Hayatı tesbih yaptım... Bazen çekiyorum bazen sallıyorum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    self
    self's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2010
    Erkek

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------

    pttde hesabin varsa kapida odemeli gonderiyosun elden gorevliye veriyor alici sonra hesabina yatiyor para


    -----------------------------

    hesap dediğin nedir benim hesabım felan yok gönderiyorum parada adıma yatıyo gidip alıyorum 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc3
    pc3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2003
    Erkek

    self bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    JackDaniels bunu yazdı:
    -----------------------------

    pttde hesabin varsa kapida odemeli gonderiyosun elden gorevliye veriyor alici sonra hesabina yatiyor para


    -----------------------------

     

    hesap dediğin nedir benim hesabım felan yok gönderiyorum parada adıma yatıyo gidip alıyorum 


    -----------------------------

     

    Self   sattığım ürün 3 tl bu ürünü kapıda ödeme şeklinde gönderdiğimde 3+ kargo bedelimi ödüyor alan kişi

Toplam Hit: 1102 Toplam Mesaj: 7