PTT Kargo Kapıda Ödeme
-
Merhaba ben nette ürün satıyorum ptt kargo kapıda ödemesini yapmak istiyolar bunun hakkında bilgisi olan varmı.
-
pttde hesabin varsa kapida odemeli gonderiyosun elden gorevliye veriyor alici sonra hesabina yatiyor para
-
hocam nerde ne ürün satıyorsun peki
-
normalde gittigidiyorda yapıyorum şerefsizler anasayfaya çıkarmadılar ürünümü şimdi sahibinden e koydum ana sayfada
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-diger-her-sey-diger-nano-pad-kaydirmaz-ped-44533535/detay
-
pc3 bunu yazdı:
-----------------------------
normalde gittigidiyorda yapıyorum şerefsizler anasayfaya çıkarmadılar ürünümü şimdi sahibinden e koydum ana sayfada
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-diger-her-sey-diger-nano-pad-kaydirmaz-ped-44533535/detay
-----------------------------hocam gitti gidiyor da 7,90TL sahibinden de 2,90TL gözüküyor fiyat :D (yoksa o taksit fiyatı fln mıydı? :D) bide ürün almak için sana buradan mı ulaşalım? Yoksa sattığın sitelerden mi? En azından bir yararımız dokunsun sana ;-) hayırlı satışlar
-
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
pttde hesabin varsa kapida odemeli gonderiyosun elden gorevliye veriyor alici sonra hesabina yatiyor para
-----------------------------hesap dediğin nedir benim hesabım felan yok gönderiyorum parada adıma yatıyo gidip alıyorum
-
self bunu yazdı:
-----------------------------
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
pttde hesabin varsa kapida odemeli gonderiyosun elden gorevliye veriyor alici sonra hesabina yatiyor para
-----------------------------hesap dediğin nedir benim hesabım felan yok gönderiyorum parada adıma yatıyo gidip alıyorum
-----------------------------Self sattığım ürün 3 tl bu ürünü kapıda ödeme şeklinde gönderdiğimde 3+ kargo bedelimi ödüyor alan kişi
