folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ptt Yurtdışı Kargo Zimmet Edildi?



Ptt Yurtdışı Kargo Zimmet Edildi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    ben kocaeli'deyim bu kargo neden ankara'ya gitmiş ve bu zimmet edildi ne demek napıyo bu ptt bilen var mı :)


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    hcam devamlı yurtdışı kargo bekleyen birisiyim :)

    Şu anda bir sıkıntı yok.. yarın çıkar kokusu ...

    7İstersen Track Numarasını ver bir bakalım :)

     

    :))

     

    RP319398993SG  Örnek şu andaki  beklediğim yolda olan kargolarım şu şekilde: 

      2015-07-23 11:48                İSTANBUL(AVR), İST.ULUSLARARASI PİM/İST.ULUSLARARASI PİM, BAŞAKŞEHİR, PTT İşyerine Girdi, Yurtdışı Kabul Geliş Kaydı Yapıldı

    Turkey, Gonderi gumruge sevk edildi (Gelen), Send item to customs (Inb)

    Turkey, Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi, Receive item at office of exchange (Inb)

    Singapore (Yurt Disi), Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden), The item was forwarded to the destination country (Otb)

     

     

    _____________________

     

     

    EE955960316CN

    Guangzhou, tedavi merkezi yaptı ve Istanbul'a gönderilen

    Guangzhou gümrük işlemleri

    Guangzhou, gümrük

    Guangzhou, Shenzhen merkezlerinden işleme geldi

    Shenzhen, tedavi merkezi yaptı ve Guangzhou için gönderilen

    Shenzhen, Shenzhen posta kurye lojistik şirketi uluslararası iş daldan işleme merkezi ulaştı

    Shenzhen posta kurye lojistik şirketin uluslararası işletme şube, tedavi merkezi yaptı ve Shenzhen için gönderilen

     

    Shenzhen posta kurye lojistik şirketin uluslararası işletme şube, alma ve gönderme

     

     

     

    myblackworldweb tarafından 24/Tem/15 23:21 tarihinde düzenlenmiştir

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı

    ben kocaeli'deyim bu kargo neden ankara'ya gitmiş ve bu zimmet edildi ne demek napıyo bu ptt bilen var mı :)

    ankaraya neden gitmiş şöyle bir yorum

    eğer düşük ücretli bir kargoysa, satıcı sisteme mutlaka bir tracking code girmek zorunda

    dolayısıyla gönderilmiş olanlardan birini girebiliyor benim başıma çok defa geldi mesela

    ürün bu Free shipping EU plug USB Adapter 5V usb Wall Charger (3 usd ) tracking code bu
    RI993429531CN

    sorguladığın zaman bingölde teslim edilmiş.satıcya mesaj dispute falan deyince hemen yenisini gönderiyorum falan fistan fıstık

    şere*siz başka ürünün trac codunu girmiş işte.işin bir ibneliğide son aylarda china dan gelmeyen bir sürü ürün oldu.bir sıkıntı var oralarda  belli yani


    mademki türksün systeme göster ürksün
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.ebay.com/itm/Top-Outer-LCD-Display-Window-Glass-Cover-Acrylic-TAPE-For-Canon-EOS-60D-Repair-/261319721987?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd7de8403

    ürün bu hocam küçük bişey muhtemelen dediğin gibi olabilir beklicem artık gelmezse ne yapayım peki


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    h9cam bazı durumlarda da ürün bir kaç pim gezer. Mesela bir defasında ürünüm istanbuldan adamapim e sevk edildiği halde önce ankaraya- oradan antalya pim e oradan adana pim e gelmişti..

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    benimde aliexpress ten aldığum ürün bahçelievler ptt ye düşmesi gerekirken arnavutköye düştü gözüküyordu. ertesi gün baktığımda bahçelievler yazdığını gördüm. :) 1 gün sonra elime ulaştı.

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    şu an ankara pim de ve torba kapandı yazıyo normalmi bu bekliyeyim mi 


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı

    şu an ankara pim de ve torba kapandı yazıyo normalmi bu bekliyeyim mi 


    istersen bir kaç gün bekle. takip değişmez ise arar öğrenirsin.

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
Toplam Hit: 3564 Toplam Mesaj: 8
ptt yurtdışı kargo