Push The Button Save The World V1.0 :P
-
Bir kere bastıktan sonra asla bırakılmaması gereken,her basıldığında sayacı 108'leyip Dünyayı kurtaran,kodu yanlış girdiğiniz halde olucakları deneme-yanılma yöntemiyle öğrenmeniz gereken,kısacası yeryüzündeki tek " Amme Hizmet Programı " olan Push The Button'u size takdim ediyorum ;
-
teşekkür ederiz de azıcıkta program hakkında daha geniş bilgi verseydin ...
-
Not: Sadece banner'ı bana aittir :)
Hacı eğer rakamları bilmiyorsanız programı sakın kurcalamayın bu bir, ikincisi eğer lostu izleyen birisi değilseniz ki sorunuzdan boyle anlasılıyor programı ne kadar anlatsan da saçma gelir :) Gerçekten biraz karışık bi durum :) -
bende ne zaman yazcaklar lan bunu diye bekliyodum du bi bakem.
güzel dalga
: ))
-
MS-DOS kipi açıldı numara girin dedi.:D
girdim hiç bişi çıkmadı
anlamadım...
-
axi-cyber bunu yazdı:
-----------------------------MS-DOS kipi açıldı numara girin dedi.:D
girdim hiç bişi çıkmadı
anlamadım...
-----------------------------
Az önce hayatının hatasını yaptın dostum :D Kodu doğru girmediysen tabi ! -
naaptın yaw sen : ))
nekoteen hacım hani bölüm yayınlandı en son bende se3ep12 ye kadar var.
-
En son Sezon 3 Bölüm 16 Yayınlandı amele'm sonra ara verdiler,3 gün sonrada 17.Bölüm ABC kanalında yayına gircek yarım saat sonrada netê düşer zaten nete düşmesinin ardından 2-3 saat sonrada türkçe alt yazısı gelir hacım.Hep böyle oldu :)
-
Losttaki hatch'in içindeki buton lan bu :P
Toplam Hit: 741 Toplam Mesaj: 9

