folder Tahribat.com Forumları
linefolder Python
linefolder Python İle Yapılabilinir Mi?



Python İle Yapılabilinir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Asp-Ile-Tarih-Islemi-139613/

    konusunda da belirttiğim gibi iki tarih arasında zaman kalmadığında belirttiğim işlemin gerçekleşmesi için python ile bir tetikleme yahut bu şartın veritabanından sağlanıp sağlanmadığı kontrol edilebilinir mi? 


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca yapılır tabi neden yapılmasında django kullanman lazım bunun için.Aspde'de yaparsın.Yani bütün dillerde yaparsın (php,asp, asp.net, python vs. gibi)

    Fakat şöyle birşey olur, günlük 1 kere ayar çekmesi gerekir.O günlük ayar lazım işte.O günlük ayar sırasında mailler yollanır falan filan.Hepsinde olur.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    yapılır. hergün çalışsın yada her saat ne yapacağına bağlı. django gerekli değil 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca yapılır tabi neden yapılmasında django kullanman lazım bunun için.Aspde'de yaparsın.Yani bütün dillerde yaparsın (php,asp, asp.net, python vs. gibi)

    Fakat şöyle birşey olur, günlük 1 kere ayar çekmesi gerekir.O günlük ayar lazım işte.O günlük ayar sırasında mailler yollanır falan filan.Hepsinde olur.


    -----------------------------

    ayar çekilmesi gerekir derken ziyaret edip kodun yorumlanmasından mı bahsediyorsun hocam asp ile?


    tahribat.com a can feda
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    @yawuz 

    Hocam php de, asp de sen scripti hazırlarsın tüm kontrolleriyle. eğer çalışması gereken durumda biri girip çalıştırmazsa otomatik çalıştırmaz.

    Bu nedenle linux makinalarda cron, windowsda da sanırım zamanlanmış görevler kullanıyor(adından emin değilim çünkü win ile alakam yok ama illa ki birşey vardır). Yani bu çalışması gereken sayfayı biri ziyaret etmezse diye :) bu arada linux hostinlerde cpanelden cron job ataması yapılabiliyor.

    bu pythonun web çatılarında da aynı diğerlerinde de aynı. ha server senin elindededir, yazarsın bi python programcık bağlarsın veritabanına istediğin saatte kime ne yollayacaksan yada ne şartın varsa yaparsın.

    yada illa django kullanırsan onda da cron kullanırsın. bak tonla örnek var bir kaçı sanırım admin panelinden cron uygulamaları girmene olanak sağlıyor denemedim, bi nevi cpanel olayı gibidir muhtemelen http://www.google.com.tr/#hl=tr&q=django+cron&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=82a3299ad0a3d306&biw=1280&bih=690 benim bildiğim bu olaylar böyle hadi len ordan diyen varsa da anlatsın öğrenelim :)

     

     


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca yapılır tabi neden yapılmasında django kullanman lazım bunun için.Aspde'de yaparsın.Yani bütün dillerde yaparsın (php,asp, asp.net, python vs. gibi)

    Fakat şöyle birşey olur, günlük 1 kere ayar çekmesi gerekir.O günlük ayar lazım işte.O günlük ayar sırasında mailler yollanır falan filan.Hepsinde olur.


    -----------------------------

    django mu? ben de bu tarz bir işlem için kullanıyorum, django filan kullanmadım direk çalıştırıyorum dosyamı.


    . . .. . ... .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Buremba bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca yapılır tabi neden yapılmasında django kullanman lazım bunun için.Aspde'de yaparsın.Yani bütün dillerde yaparsın (php,asp, asp.net, python vs. gibi)

    Fakat şöyle birşey olur, günlük 1 kere ayar çekmesi gerekir.O günlük ayar lazım işte.O günlük ayar sırasında mailler yollanır falan filan.Hepsinde olur.


    -----------------------------

    django mu? ben de bu tarz bir işlem için kullanıyorum, django filan kullanmadım direk çalıştırıyorum dosyamı.


    -----------------------------

    yanlış anlamışım, panel falan gibi birşey istiyor sandım internet üstünden

Toplam Hit: 1975 Toplam Mesaj: 7