

Qbasic"E Başlıcam Bi Kaç Sorum Var [Nurky:P]
-
1.Zormudur Öğrenilmesi Ne Kadar Sürer?
2.Qbasic 4.5 Var Bende De Klavyede rasgele 2 - 3 tuşa bastım Farklı Harfler Çıkıyor Bunları Nasıl Düzeltirim..
Örnek : 1'e Basınca Ç harfi çıkıyor
3.Ebook Falan veya qbasicturkiye.com diye bi site varmıdır?Sorularımı Cewaplayanlara Teşekkür'ü Bir Borç Bilirim...:p
-
http://akcansoft.googlepages.com/quickbasic_kursu_ebook.pdf
Bu adreste ebook var.Bence önce pascal öğren sonra qbasic'e geç
-
aklını celmek gibi olmasın ama hiç başlama bence git c++ başla en kralıdır .ilerletirsen süper bir yazılımcı olursun.
-
1. çabana baglı
2. bilmiorum
3. google
-
media_center bunu yazdı:
-----------------------------
aklını celmek gibi olmasın ama hiç başlama bence git c++ başla en kralıdır .ilerletirsen süper bir yazılımcı olursun.
-----------------------------bende diyecektim dedim sonra adam der size ne ben qbasic öğrenmek istiyorum ve vazgeçtim demedim.
-
1- başlama
2- başlama
3- bu bir çelişki deildir sakın başlama :)
-
qbasic ööğrenip nabacan? okul için felan mı lazım? eğer zorunluluk durumu yoksa siktir et hiç başlama, gel python ööğren...acayip kolay ve zevkli ((: