Qtek S200 Yardım ?
-
bu cihaz bana italyadan geldi ve italyanca onun için ben içinde ki işletim sistemini nasıl değiştiririm yani ingilizce yapsam ii olcak hiç olmadı bi yardım edecek var mı acaba bile ?? bide bu telin parçalrı falan çok pahalı mı bozulsa falan ?
-
Hacı ben de laptop alırken bu telefonu hediye aldım herhalde Türkiye'de servisi var marka olarak aynı ama modeli Qtek500 o konuda yardımcı olamıyıcam
-
eyw hacı yinede saolasın ya..
-
hiç bilen ilgilenen yok mu ??
Toplam Hit: 937 Toplam Mesaj: 4
