folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder Quadro XGAME (Masaüstü Bilgisayar) Hakkında



Quadro XGAME (Masaüstü Bilgisayar) Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    1,500-1,700 lira gibi bütçe ile bulabildiğim en yüksek sistem ve en uygun fiyat quadro marka bir bilgisayar ancak endişelerim var bu markayı daha önce kullanan ,kullananı duyan vs fikir belirtebilecek olan birileri varmı

     

    http://www.hepsiburada.com/liste/quadro-xgame-hgi03tr-27879-core-i7-2600-340ghz-8gb-750gb-2gb-vga-windows-7-masaustu-bilgisayar/productDetails.aspx?productId=bd300520&categoryId=34&SKU=BD300520-MYOK

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    Kullanmadım ama sistem baya iyi gözüküyor hocam, bi tek o sisteme o ekran kartı biraz düsük gibi o kadar.


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    bu indirimin süresi ne kadar ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    ekran kartı 6750 mi 6570 mi ? orda bi sorun var


    Yaptık bişiler.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    tanıtımdaki adamın bıyıklarr :(

     

    hocam birşey sorcam neden kurulu kasa ?


    UCİ MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Saçmalamayın buna bu kadar para verilmez


    İmzalamazsam ne olcak?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    abicim varsa kasa yapılandırmasından anlayan pmye gelsin Jubei sağolsun yardım ediyordu ama ben mahçup olmaya başladım sanki çalışanmış gibi vaktini alıyorum onun, anlayan arkadaşları pmye davet ediyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cran_s
    cran_s's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Weldox bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekran kartı 6750 mi 6570 mi ? orda bi sorun var


    -----------------------------

    evet orada bi sıkıntı var

     

     

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kullanmadım ama sistem baya iyi gözüküyor hocam, bi tek o sisteme o ekran kartı biraz düsük gibi o kadar.


    -----------------------------

    ileride ekran kartını değiştiricem zaten benim için önemli olan işlemci ve ileride alacağım ekrankartını destekleyecek bi anakart 

     

    Liquid bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saçmalamayın buna bu kadar para verilmez


    -----------------------------

    varsa daha uygun bi önerin beklerim toplamada olur

     

     

    Antikilller bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    tanıtımdaki adamın bıyıklarr :(

     

     

     

    hocam birşey sorcam neden kurulu kasa ?

     


    -----------------------------

     

     

     

    usta sadece işlemcinin fiyatı 750 tl civarında diğer bileşenleri 750 tl ye toplanır ama aynı fiyata geldikden sonra bi anlamı kalmıyor hiç değilse kurulu kasanın windowsu klavyesi bilmem nesi var

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AslanAmca
    AslanAmca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2010
    Erkek

    Sesli  komut olayı çok iyilan


    Hayat <div class="fuck"> ile başlar </div> ile biter.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    işlemci: amd fx 8120 (370 lira )

    http://www.teknolojix.com/?urun-41881-AMD-FX-SERIES-X8-8120--3-1GHz-16MB-125W-AM3-.html

    anakart: gıgabyte am3+ ( 153 lira)

    http://www.vatanbilgisayar.com/Anakart/gigabyte-ga-870a-usb3l-870a-usb3l-amd-870sb850-ddr3-2000mhz-(oc)-usb-30-sata-30-anakart/productdetails.aspx?I_ID=56375

    ram: gskill snipper ( 123 lira )

    http://www.vatanbilgisayar.com/Ram/gskill-f3-10666cl9d-8gbsr-8gb-(2x4gb)-sniper-ddr3-1333mhz-cl9-dual-kit-ram/productdetails.aspx?I_ID=53562#allImages

    hdd sata 3 wd ( 189 lira )

    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=6061

    kasa cooler master ( 175 lira )

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/pc-kasa/cooler-master-elite-rc-430-500w-akrilik-pencereli-kasa.html

    ekran kartı saphire hd 7850 oc ( 620 lira ) ( canavar gibi kart )

    http://www.hizlial.com/u30.013.1275.0163/sapphire-2gb-hd7850-oc-2gb-gddr5-256bit-mdp-hdmi-16x-pcie-30-ekran-karti

    dvd: 50 lira

    toplam 1680 lira ama ben  olsam böle bişey alırım ramler daha iyi hdd sata3 ekran kartı daha iyi kasa daha kaliteli sadece işlemcisi düşük ondan ama oda normal bir kullanıcıyı zorlayacak bişey değil bu işlemciyle yapılamayacak şey yoktur normal bir kullanıcı için

     

    eksik birşey varsa affola sistem tavsiyesi isteyenlere gelsin

    ekran kartı adına bir görüntü

     

     

     

    ekran kartı bench sıralaması

     

    http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 3217 Toplam Mesaj: 10