Quake III Arena

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    TBT%20Farkı.!%28http://www.tahribat.com

    Partları birleştirdiğinizde karşınıza 2 ayrı klasör çıkacak bu klasörlerden bir kurulum dosyalarının bulunduğu klasördür diğeri ise gerekli bilgilerin bulunduğu ve crack ile beraber gerekli bazı programların bulunduğu klasördür...

    Quake III Arena Download Linkleri

    http://rapidshare.com/files/67884721/Quake_3_Arena.part1.rar.html
    http://rapidshare.com/files/67897589/Quake_3_Arena.part2.rar.html
    http://rapidshare.com/files/67910521/Quake_3_Arena.part3.rar.html
    http://rapidshare.com/files/67924143/Quake_3_Arena.part4.rar.html
    http://rapidshare.com/files/67938661/Quake_3_Arena.part5.rar.html
    http://rapidshare.com/files/67940638/Quake_3_Arena.part6.rar.html

    Quake III Arena rar pass : zerocool

    Quake III Arena Rapid Klasörü

    http://rapidshare.com/users/3IC2PT


    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek

    ben bu oyunu biryerden hatırlıyorum ama tam çıkartamadım :)

     ftp.idsoftware.com dan 1.32 update ini, source cod ıvırını zıvırını da çekebilirsiniz

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    hoca sen denyomusun adam ne demiş ne pislemesi?

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    a.q harbi malmış bu çocuk eleman senin uraşıp upload ettiğin oyunun yükseltmelerini vermiş türkçenmi bozuk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    harbi  ya mallık bendee a.q uyku sersemi yanlıs anlamısım :(

     


    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    upload için teşekkürler gemide bu oyunu 5-6 kişi ağ yapınca cillop gibi oluyor
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    edit


    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Whisky
    Whisky's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek
    tamam beyler bi yannıs annasılma olmus kufurlesmeye gerek yok hırlaşcağımıza birleselim pls :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    Özur dilerim cok sinirliyim :( ama yanlıss bendeee

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
Toplam Hit: 1497 Toplam Mesaj: 9