




Racechip Taktırmak Araca Nasıl Etki Eder? Modifiye - Araç Kaplama?
-
Merhaba.
Elimde 2016 Hyundai Accent Crdi 136bg 300nm tork DCT şanzıman araç var.
Arabayla biraz oynayayım diyorum. Şu çip olayına bakıyorum.
Racechip diye bir marka var, baya başarılı olduğu söyleniyor. 10 dakikada takıp, istersen çıkarıp eski haline döndürebiliyormuşsun.
Pro2 modelini almayı düşünüyorum. Motora ve özellikle DCT şanzımana etkisi nasıl olur sizce? 300'den sonra 360 torku kaldırabilir mi DCT?
http://store.racechip.com.tr/index.php?route=product/category&path=1400_8826_108678
Ayrıca body kit modifiye ve kaplama için firma tavsiyeniz var mı?
Eyv.
-
O sekilde taktirma direk ecu ya yazanlar var hyundai icin ozellikle birini tavsiye edebilirim
-
chiple mhiple ugrasma hocam , direk yeni ecu map yaptır , hangi ildesin ?
ayriyetten o arabayı hızlandırmak yerine durdurmaya önem vermelisin bence hocam :)
malum ülkede modifiye denilince herkes hızlanmayı anlıyor , kimse fren diskini büyütüyüm ne biliyim 4-6 pistonlu kit takayım demiyor :D
baristbt tarafından 15/Oca/17 13:58 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam once bu ve benzer videolari izle nasil bisey alaxagina karar ver. Parana yazik olmasin sonra.
-
bu dalgaların yakıta etkisi nasıldır? hiçbişey harcamadan gücü artırmıyor herhalde?
-
fikir vermesi açısından ;
http://www.techturkey.com/forum/videolar/221887-accent-blue-crdi-199-hp-100-200-acceleration.html?highlight=accent+blue -
baristbt bunu yazdı
chiple mhiple ugrasma hocam , direk yeni ecu map yaptır , hangi ildesin ?
ayriyetten o arabayı hızlandırmak yerine durdurmaya önem vermelisin bence hocam :)
malum ülkede modifiye denilince herkes hızlanmayı anlıyor , kimse fren diskini büyütüyüm ne biliyim 4-6 pistonlu kit takayım demiyor :D
istanbuldayım hocam. frenleri falan da geliştirmeyi düşünüyorum chip takarsam.
ayrıca yakıt tüketimini de düşürüyormuş.
tek sıkıntı garanti kapsamından çıkması DCT patlarsa fena girer diye tırsıyorum.
-
aracın 136 bg otomatik bir arac hocam önce olucakları sana artı ve eksi yönleriyle anlatayım
artıları;
-aracın biraz daha gücleneceği için yakıtın düşer.
-yokuşlarda yada viteslerde daha rahat edersn daha randımanlı gider.
-4-5 kişi binse bile gücten cekişten düşmez aracın.
gelelim eksilerine;
-arac otomatik oldugu için ve motor güclendiğinde vitesler biraz sapıta bilir şanzımanına zarar verebilir (her aracta aynı etkiyi göstermez dsg olanlar sapıtıyor sorun cıkartıyor ama şanzıman içinde yazılım var uyumlu hale getiriliyor dsg için konusuyorum sizinki için araştirmanız lazım)
-arac gidiyor diye insan daha cok basıyor normalde tasaruf ediliyor ama bastıgınız ıcın daha fazla yakıyor
-yagmurlu havalarda fln kökledıgınızde patiye dusmeyen aracınız patiye düşmeye başlıyor lastikler gidiyor(kullanıma baglı tamamen)
-yerine göre azda olsa (soft ve hard yazılım vardır)soft yazılımda cok az duman atar(kullanıma baglı) hard yazılımda turbo ömru gıder ve sureklı kara duman atar.
ama genel itiari ile bakıldıgında yazılım dizel araclar için güzel birşeydir. frenlerle fazla bir alakası yok hocam sonucta 130 bgden 300 bg cıkmıyor aracınız en fazla alıcagınız güc 160 -165 bg olur ortalama
yerinizde olsam bu işi yapan garantili firmalar var kutuyla ugraşmaktansa ecumap yaptırmanızı tavsiye ederim
firmalarda: ecufast,dr.ecu,paşaoğlu,rsa,megachips gibi firmalar en güvenli olan firmalardır.
başka sorunuz olursa detaylı cevaplıyabilirim.
-
Racechip bence gereksiz pahalı, ecufast, dr.ecu vb. yerlere de bakmanı öneririm.
Bu arada senin şanzıman şurada yazdığına göre maksimum 340 torka dayanıyormuş.
https://www.atz-magazine.com/download/More%20Efficiency%20with%20the%20Dry%20Seven-speed%20Dual-clutch%20Transmission%20by%20Hyundai.pdf