Radeon Hd 7670M Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Meraba arkadaşlar Tosiba satellite L850-15m laptop var. Dota 2 yi en düşük özelliklerde bile kasıyor. Format attım driver ları başan yükledim gene aynı. Kontrol panelinnden ekran kartına ayar çekiyim dedim kontrol paneli yok. Ayrıca bişeymi indirmek lazım bunun paneline ulaşmak için.

    Ekran kartı : radeon hd 7670M 

    laptop : Tosiba satellite L850-15m

     http://img46.imageshack.us/img46/2405/y82i.png

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    ati catalyst control center

    indir kur.

    benim laptopdada var ayni kart.

    das gibi.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    aga kontrol paneli buldum ne ayarlıycam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    hocam kasmaması lazım aslında ati de nasıl bilmiyorum ama nvidia da sağ tıklayıp Yüksek performans gpu ile çalıştır diyiip çalıştır hocam vardır onun ayarı ,


    3d ayarlarından dikey senk kapat,ekran kartı vsvs birşey var onda yüksek kalite yazar onu yüksek performans yap hocam öyle daha iyi performans alırsın

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    oyunu her açışından önce değiştirilebilir grafiklerden yüksek performansa getir.aynı ekran kartı bende de var ben öyle oynuyorum.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Abi ne yaparsam yapıyım ara ara donmalar oluyor.  Soğutmadanmı kaynaklanıyo acaba. Laptopta yeni amk

     

    http://imageshack.us/a/img690/2652/1gs3.png

    http://imageshack.us/a/img194/6871/fr34.png

    http://imageshack.us/a/img694/815/rk0i.png

    manhyak tarafından 25/Haz/13 06:02 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    Sorunu çözdüm arkadaşlar. Amd ekran kartı olanlar için faydalı olabiir. Şuradaki ayarların aynısını yapın hakketen fark ediyo

    http://www.youtube.com/watch?v=pT4FjcFEDo4

     

Toplam Hit: 1177 Toplam Mesaj: 7