RADMİN Acil Yardım Lütfen....
-
Arkadaşlar ben henüz acemiyim radmin 2.1 i kurdum ama viewer i açtıgımda "Radmin viewer some comand line options,which enable you to get connected to the host without using a phonebook." diye bir uyarı veriyor açılması için ne yapabilirim??
LÜTFEN YARDIM!..
Toplam Hit: 1472 Toplam Mesaj: 1
