Radmin Server V3.4 Multilanguage | Full | Tek Link
-

Ekran görüntüsü kendi sistemime aittir. Kendimde aktif olarak kullanmaktayım. Anti-Virus programınız crack dosyasına uyarı verebilir. Nod v4 kullanıyorum uyarı veriyor. Bilginize...
-
cızzık
-
Kestane kebap :)
-
eskiden girerdik
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
eskiden girerdik
-----------------------------Nereye :)
-
BaD_BoYs bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
eskiden girerdik
-----------------------------Nereye :)
-----------------------------hoca sohbet ortamı yapılmıştı radmin tahribatdan admınlarla felan iletişimi sağlamak müridler arası sohbet felan
kaldırıldı sonra yada müridlere kapatıldı :D
-
Heee doğrudur hoca ama hiç orda olmadım o yüzden sordum :)
-
elinde deposunda olan varsa paylasirsa sevinirim link olmus(
