RADMİN YARDIM USTALARIM
-
Arkadaşımla ikimizde radmin 2.2 yi kurduk bende zoomx3 arkadaşımda US Robotics ADSL modem var radminde baglantı ayarlarını yaptık ama bir türlü baglantıyı gerçekleştiremiyoruz.Forumlarda bu konuyu çok araştırdım ama bir türlü beceremedik baglantıyı.İkimizin sistemindede Win XP SP2 yüklü.Bİze bu konuda yardımcı olurmusunuz arkadaşlar..?
-
US Robotics ADSL modem'in ayni zaman Router özelligide varmi?? Varsa isin zor...
Radmin programi hangi Portu kullaniyorsa o Portu NAT'dan acacaksin.
-
router özelliğide var sanırım..Portu NAT tan nasıl açacağımı analatabilirmisin acaba.Hangi makinada açmam lazım?İkisindedemi açmak gerekiyor?
Benim makinamı client olarak kullanmak istiyorumAyrıca ilgin için teşekkürler.
-
iki modemin de router özelliği varsa eğer,adımları izle;
Router Yönetim sayfasını aç - Sol taraftaki menüde bulunan Virtual Server Seçeneğine ilerle - oradan giriş ve çıkış portlarını göreceksin.Buradan 4899 portuna izin vermen gerekiyor.Bu bahsettiğim ayarları her iki modemden de yapmalısın.Yoksa bağlantı sağlayamazsın.Ayrıca,bağlanacak pc lerde windows xp sp2 kurulu ise,ya da firewall kullanılıyorsa,4899 portuna yine her iki pc'nin firewallarından izin vereceksin..
-
bu 4899 nolu portu açarken host ip bölümüne ne yazacağım acaba kardeş?yada herhangibir şey yazmasam olur mu?
-
Host ip yazan bölüm,port'a istek gönderildiği zaman,yönlendirilecek Bilgisayarın ip sidir..Yani host ip yazan bölüme,bağlanılacak pc nin (kendi bilgisayarının) ip sini yazıyosun..Yine aynı ayarları karşı taraftaki pc ve modem de de yapacaksın..
-
teşekkürler Fearlessalien kardeş.deneyip en kısa zamanda sana mutlu haberi veririm inşallah.İlgin için teşekkürler.
-
yaa Radmin in programının linkini verebilirmisin acep
-
http://www.radmin.com/download/ kardeş.
-
link için saol.Bi de Fugutive dökümanında ıp aralıklarını taratırken 4899 no lu port demiş bu örnek olsun diye mi yani başka portlardan taratsakta olur mu.Şey bi de ms-dos tan ben netstat ile ıp noları öğrendikten sonra o kişiye soruyorum benim ıp bu deil diyo hepsini yazıyom gördüğüm ıplerin.Ama daha hiç benimki bu diyen çıkmadı buna da bi açıklık getirirseniz sevinirim
