Radyo Dinleyememe Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bi arkadaşımda xp sp 2, media player 11, iE, opera falan var

    herşeyi denedik bi türlü alemfm'i açamadık online olarak.

     

    önerisi olan? (server ipsini bulup media player ile açtık onu bile açmıo) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    active x yükledin mi

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    yüklenebilecek herşeyi yükledik java flash player, flash player activex

    wmp11  opera opera plugin 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    bişi denicem o çalısmassa başka sorun war msn pm atıorm ekle
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    usta Screamer 'da çalışmadı arkadaşımda, sanıyorum media player'ında sorun var,

    çünkü en sonunda radyoyu açtırmayı başardım ona, şöyleki anlatayım da yapamayanlar

    varsa yapsın.. VLC player'ı kurun.

    Bir şekilde radyonun esas bağlantısını bulun (http://www.bizidinle.com/player/radyoasx.asp?id=4 gibi)

    sonra bunu VLC player ile açın. VLC player allahtan kendi kendine yetebilen bi program.

    O da media player altyapısını kullansa yine açamıcaktı arkadaşım. 

Toplam Hit: 839 Toplam Mesaj: 5