Radyo Dinleyememe Problemi
-
bi arkadaşımda xp sp 2, media player 11, iE, opera falan var
herşeyi denedik bi türlü alemfm'i açamadık online olarak.
önerisi olan? (server ipsini bulup media player ile açtık onu bile açmıo)
-
active x yükledin mi
-
yüklenebilecek herşeyi yükledik java flash player, flash player activex
wmp11 opera opera plugin
-
bişi denicem o çalısmassa başka sorun war msn pm atıorm ekle
-
usta Screamer 'da çalışmadı arkadaşımda, sanıyorum media player'ında sorun var,
çünkü en sonunda radyoyu açtırmayı başardım ona, şöyleki anlatayım da yapamayanlar
varsa yapsın.. VLC player'ı kurun.
Bir şekilde radyonun esas bağlantısını bulun (http://www.bizidinle.com/player/radyoasx.asp?id=4 gibi)
sonra bunu VLC player ile açın. VLC player allahtan kendi kendine yetebilen bi program.
O da media player altyapısını kullansa yine açamıcaktı arkadaşım.
Toplam Hit: 839 Toplam Mesaj: 5
