Radyo Vericisi
-
slm beyLer. bi radyo vericiSi olan var mı? satın aLmayı dusunuyorumda. yada satan site biLen var mı??
HeLLLPPPPP uLLLeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! -
x11 de var
-
evet bende vaR!
NErde oturuyorsun bide ne amaçla kulanacan öle mahhalleye yayın yapmayacan her halde. -
x11 de var diyonda dediğini niye bana sölemiyon!!
Dikkat etmesem kaynayacak arada. -
ok ben hatayda oturuyorum oyle maHaLLeye yayin yapmak icin falanda istemiyorum kedimi gelistirmek+deneyimli arkadaslarla (tabiki yasaL oLarak) yayin yapmak için...
Verici saTmaK isteyen arkadasLar mailLerini, nerde OTurDukLarini bi de fiyati yazaBiLiRLerSe iyi oLur...
YardimLar için saoLun beyLer...




Toplam Hit: 2190 Toplam Mesaj: 5
