Rain Ra -7111
-
ses karıtının driveri lazım hocam xp bir türlü bulamadım yardım edermisiniz
Notes; xp
-
driver pack solution kullanırsan. güncellemeleri ve eksik driverları buluyor ve yüklüyor :)
Darkparadise tarafından 04/Nis/13 15:23 tarihinde düzenlenmiştir -
http://devid.info/uploads/software/DevIDagent.exe indir çalıştır
driveri bulup siteye yönlendirecek oradanda direk indirip kurabılırsın
edit:
http://download.drp.su/DRPSu13-Lite.exe buda aynı işi görüyor
bildiğim kadarı ile devid.info ile aynı driver arşivini kullanıyor ama bütün seçenekleri denemekte fayda var
zalimadam tarafından 04/Nis/13 15:24 tarihinde düzenlenmiştir -
yok hocam bunlara baktım yok başka nerde var bu lanet driver ?
-
Yuppps
-
Hocam bak en kolayı, aygıt yöneticisinden ses kartına sağ tıkla özellikler de orda üstte ayrıntılara tıkla orada donanım kimlikleri kısmını seç.
Sonra altta yazan uzun şeye sağ tıkla kopyala de
adresine gir arama kısmına kopyaladağın şeyi yapıştır bulması lazım. Bulmuyorsa çok da yapabileceğin birşey yok, xp nin donanımı kendisinin tanıması lazım.
-
yok hocam devid.infodan denedim yok yok yok sokucam bölye ses kartına :'(
-
-
hocam onu kullandım bir faydası yok itin :)
