Rain Ra -7111

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    ses karıtının driveri lazım hocam xp bir türlü bulamadım yardım edermisiniz 

     

    Notes; xp 


    Memento Mori
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darkparadise
    Darkparadise's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Dişi

    driver pack solution kullanırsan. güncellemeleri ve eksik driverları buluyor ve yüklüyor :)

    Darkparadise tarafından 04/Nis/13 15:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Dışarıda Issızlık Bensiz, Bendeyse Yalnızlık Issız...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://devid.info/uploads/software/DevIDagent.exe  indir çalıştır

    driveri bulup siteye yönlendirecek oradanda direk indirip kurabılırsın

    edit:

    http://download.drp.su/DRPSu13-Lite.exe buda aynı işi görüyor 

    bildiğim kadarı ile devid.info ile aynı driver arşivini kullanıyor ama bütün seçenekleri denemekte fayda var

    zalimadam tarafından 04/Nis/13 15:24 tarihinde düzenlenmiştir

    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    yok hocam bunlara baktım yok başka nerde var bu lanet driver ?


    Memento Mori
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Yuppps 


    Memento Mori
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam bak en kolayı, aygıt yöneticisinden ses kartına sağ tıkla özellikler de orda üstte ayrıntılara tıkla orada donanım kimlikleri kısmını seç.

    Sonra altta yazan uzun şeye sağ tıkla kopyala de

    http://devid.info/tr/

    adresine gir arama kısmına kopyaladağın şeyi yapıştır bulması lazım. Bulmuyorsa çok da yapabileceğin birşey yok, xp nin donanımı kendisinin tanıması lazım.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    yok hocam devid.infodan denedim yok yok yok sokucam bölye ses kartına :'( 


    Memento Mori
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://www.dosya.tc/server5/yAJPov/DriverGenius.exe.html

    şunu dene hocam portable

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam onu kullandım bir faydası yok itin :) 


    Memento Mori
Toplam Hit: 3249 Toplam Mesaj: 9