folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder RAM De Mhz Mı? Gb Mı?



RAM De Mhz Mı? Gb Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek

    şimdi ram alcam

    KINGSTON 2 GB DDR2 800MHZ >>66,91YTL

    KINGSTON 1GB 1333MHZ DDR3 KVR1333D3N91G >>102,59YTL

    bunların hangisi daha hızlıdır? 


    Ayrıca çok şekersin :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Biri ddr2 biri ddr3?  


    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    soru yanlış hangi şekilde daha çok performans alırım demen lazım ddr3 tabiki daha hızlı ama ddr2 de 2 katı hafıza var bu yüzden bence 2 gb  ddr2  daha fazla performans verir ama daha iyisi 2 gb ddr3 :)

    destination@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    eyide ddr3'ü her anakart desteklemez ki.Ancak x(38/48/58) serisi çipsete sahip anakartlar destekler.Eğer seninkisi bunlardansa yinede 2 gbı tavsiye ederim.Neden?

    Ddr3 ler henüz oturmadı fiyatları yüksek.

    2 gb 800 mhz seni hayli hayli idare eder.ddr3^lerin fiyatı düştümü alırsın 2 gblık ddr 3 canavar gibi olur.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    hocam anakartın model ve markasını yazarsan yardımcı olabiliriz?

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    1 gb lık ddr3 ü tavsiye ederim.800 nerde 1330 nerde..

    tabi anakartin destekliyosa


    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    ram i$lemci ile hdd arasında köprü görevi görür. hdd den veri alınıp i$lemciye aktarılır. i$lenen veri tekrar ram üzerinden hddye gönderilir.

    i$lencek verinin boyutu büyüdükçe ramin ihtiyaç duydugu alan artar.mhz degeri ise ramin calı$ma hızını gösterir.

    uzun lafın kısası;

    99% anakartın ddr3 desteklemiyo.

    2gb ddr2 de her türlü yeter sana $u an :) 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    Bildiğim kadarı ile;

    mhz olayı hızdır.

    gb olayı ise bellektir.

    Yani 1 gb ram olan pcinde Yaptığın uygulamalara tekrar erişip hızlı şekilde girmen için parçalar halinde ram'im gigabytenıa kaydedilir.Tekrar o bilgilere ulaşma olayı mhz ile alakalı.Yani bir nevi işlemci ve harddisk gibi.mhz işlemci gb ı ise harddiski oluyor ramin.

    Hız istiyorsan 1333 ü

    Daha çok uygulamada performans düşüklüğü istemiyorsan 2 gbı al.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    ddr3 ram alabiliten olduğundan anakartında dual channel ram slotu olduğu kanısına varıyorum. eğer öyleyse 1 tane 1333 mhz lik ram yerine 2 tane 800 lük daha mantıklı olur derim. dual channel hakkında biraz google kurcala nasıl daha iyi performans verir falan filan vs... ama 2 800 yerine 65$ a 2 tane 1066'lık alabileceğini söyleyeyim.
    Link: KINGSTON HYPERX - 2x1 GB DUAL DDR2 1066


    Metallica Rules
Toplam Hit: 1082 Toplam Mesaj: 9