Ram İ Çıkarıp Taktım Pc Açılmıyor...
-
Müritler benim köşede duran 5-6 yıllık bi masaüstü bilgisayarım var normalde çalışıyordu fakat 1 haftalığına ram i çıkarıp taktıktan sonra açılmamaya başladı bunun nedeni ne olabilir ? Bios'un bip seside gelmiyor açtıktan sonra dipnot düşüym
-
windows'un bip sesi pc sağlıklıdır manasına geliyor sen ekran kablolarını bir kontrol et onboard girişine takılıysa kablo harici ye tak varsa tabi... ramda sıkıntı yok gibi D: sıkıntı olsa bipp die öter sürekli.. ama belli de olmaz tabi
-
Çok çok zor bunu becerebilmek ama ram slotlarındaki ayakları kırmış olablilirsin. Ram'in kendisine zarar vermiş olabilirsin. Takarken anakartına zarar vermiş olabilirsin. Slotları kontrol et bir ilk önce. Tozdan fln arındır bir öyle dene. Donanım bu, çok fazla durum oluşabiliyor. Sorun bambaşka bir noktada da olabilir. Burası sana çok yardımcı olmayabilir. V bir örnek vereyim. Adamlar güç kaynağını değiştiriyorlar. Diyorlar ki; değiştirdik bilgisayarı bozdu diyorlar güç kaynağı. Meğerse cpu güç kablosunu takmamışlar.. Gibi..
-
PcK0 bunu yazdı:
-----------------------------
Çok çok zor bunu becerebilmek ama ram slotlarındaki ayakları kırmış olablilirsin. Ram'in kendisine zarar vermiş olabilirsin. Takarken anakartına zarar vermiş olabilirsin. Slotları kontrol et bir ilk önce. Tozdan fln arındır bir öyle dene. Donanım bu, çok fazla durum oluşabiliyor. Sorun bambaşka bir noktada da olabilir. Burası sana çok yardımcı olmayabilir. V bir örnek vereyim. Adamlar güç kaynağını değiştiriyorlar. Diyorlar ki; değiştirdik bilgisayarı bozdu diyorlar güç kaynağı. Meğerse cpu güç kablosunu takmamışlar.. Gibi..
-----------------------------hoca nerelere bağladın yaratıcı olman güzel :))
-
aynen donanımsal sorunlarda 100lerce olasılık ihtimal olabiliyor.Her olasılığı denemek lazım. Ama arkadaşında dediği gibi toz moz olayıda etkiliyo bu tip şeyleri.Ramini çıkart yuvaya saç kurutma makinesi gibi komprosör gibi bi üfleme aletiyle iyice temizle yuvaları.Bişey yok gibi görünsene sen yinede üflet.Sonra rami önce ıslak sonra kuru bezle iyice bi temizle. yada silgin varsa silgiyle ramin yuvayla temas ettiği kısmı temizle sonra tak.olay temizlikte bitiyo birazda :D.olmazsa bios reset falan yap. takıl kafana göre . :D
-
yuvasına oturmamıştır :|
-
rami kontrol et oturmamistir.
-
takamamışsın demekki
-
doğru dürüst tak hocam
bi tarafı oturmamıştır kesin
