folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ram İle İlgili Bir Soru



Ram İle İlgili Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    elimde kingston       1 Gb DDR2 667 MHz PC2 5300 RAM  var bazı nedenlerden dolayı bir tane daha ram alacam

    bunun yanına

    http://www.vatanbilgisayar.com/kingston-pc26400_1gb_cl6-1-gb-ddr2-800mhz-6400-cl6-ram/productdetails.aspx?I_ID=34023

    bu ram i alsam frekans farkından dolayı bir sorun olur mu uyumsuzlujk gibi falan?

    ve ya aynı fiyata aralıgında nasıl bir ram alabilirim..


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    1) Ramlerin hızı anakartın desteklediği hızdan küçükse RAM lerin hız ne ise o hızda çalışır
    2) Ramlerin hızı anakartın desteklediği hızdan küçükse ve RAM lerin hızları birbirinden farklıysa en yavaş RAM in hızında çalışırlar
    3) Ramlerin hızı anakartın desteklediği hızdan büyükse anakartım Max hızında çalışırlar
    4) Ramlerin hızı anakartın desteklediği hızdan büyükse ve RAM lerin hızları birbirinden farklıysa yine en yavaş RAM in hızında çalışır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    zaman zaman sorun çıkarabiliyor. bazen düşük frekansla sorunsuz çalışıyor fakat format atarken sorun çıkardığını görürsün. mesela benim ram 1 gb 533 mhz. elimde birde 1 gb 667 vardı. dedim takayım en azından 533 çalışsırda 2 gb ram olur ama iki ram bi arada çalışmadı malesef. ay ayrı olunca çalışıyorlar fakat ikisi bir arada çalışmıyorlar :) sen yinede aynı frekanstaki ram den al eşeğini sağlam kazığa bağla.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    peki 1 in yanına aynı frekansta 2 gb ram alsam o sorun olur mu?


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    olmaz

Toplam Hit: 859 Toplam Mesaj: 5