folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ram Kullanım Miktarını Düşürme(Soru)



Ram Kullanım Miktarını Düşürme(Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    calpazhan
    calpazhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar şimdiden teşekkürler. Bugün hocam bana sorduda bende bilmediğimden size bir soruyum dedim. Visual studio 2010 açdığımızda hiç bir şey yazmasak bile ram kullanımı çok fazla. Bunu düşürmenin bir yolu varmıdır? Forumu gerçi araştırmadım bu vizeler yüzünden buna benzer konu varsa özür dilerim.

     


    Hayatım Beni Bile Güldüren Bir Oyuncak...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    arka planda çalışan fark etmediğin ve gerekmeyen tüm programları kapatmayla başlayabilirsin.


    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    arka planda çalışan fark etmediğin ve gerekmeyen tüm programları kapatmayla başlayabilirsin.


    -----------------------------

    + olarak programı başlatmadan önce antvirüsü devre dışı bırak kuzu kuzu çalışır bişi olmaz


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
Toplam Hit: 1030 Toplam Mesaj: 3