Ram Kullanım Miktarını Düşürme(Soru)
-
Arkadaşlar şimdiden teşekkürler. Bugün hocam bana sorduda bende bilmediğimden size bir soruyum dedim. Visual studio 2010 açdığımızda hiç bir şey yazmasak bile ram kullanımı çok fazla. Bunu düşürmenin bir yolu varmıdır? Forumu gerçi araştırmadım bu vizeler yüzünden buna benzer konu varsa özür dilerim.
-
arka planda çalışan fark etmediğin ve gerekmeyen tüm programları kapatmayla başlayabilirsin.
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------arka planda çalışan fark etmediğin ve gerekmeyen tüm programları kapatmayla başlayabilirsin.
-----------------------------+ olarak programı başlatmadan önce antvirüsü devre dışı bırak kuzu kuzu çalışır bişi olmaz
Toplam Hit: 1030 Toplam Mesaj: 3
