Ram Sorunu :(
-
Elimde K8N Neo2 Platinum anakart var ben yanlışlıkla kingston 1gb ddr2 ram aldım.
Neyse takmaya calıştım yuvaya girmedi :( yani şimdi ben boşuna mı almış oldum.
ddr yuvasıyla ddr2 yuvası farklı boyutlarda mı oluyor?Neden ddr2 kullananamadım. -
elimde 4 tane kingston 1gb ddr2 ram var benim anakart ddr2 desteklemiyo elimde patladı anlayacağın. değiştirebiliyorsan değiştirmeyi dene.
edit:satılık değil :D
-
aldığın yere götür durumunu anlat, çok az bi fiyata ya da beleşe takas edebilirsin... Onun dışında anakartını değiştirebilirsin :)
-
DDR2 ler ucuzladı herkes onu kapışıyo şimdi aman ha alırken anakartınız ne uyumluysa ona göre alın ddr400 ile ddr2 lerin giriş tırnakları az bişey yandan farkediyo
-
internetden alışveriş yaptıgım ıcın iade yolladım geri bakalım kabul edilirse hediye ceki olarak geri kullanabilirim :) kabul edilmezsede 20-25 ytl satarım nabıyım :) alıcı olursa
Toplam Hit: 935 Toplam Mesaj: 5
