Ram Sorunu?
-
arkadaşlar geçen gün yeni anakart almıştım. 2 gün öncede netten ram aldım burdan bir arkdaşın tavsiyesi üzerine. fakat ramler yuvalara oturmayınca baktım benim elimdeki ram ddr3 benim anakart üzerinde ddr1 ddr2 yazıyor. neyse ddr2 yi alayım dedim fakat oda ne ddr3 4gb rami 67 ye aldım ddr2 4gb ramler 150 lerde. bunun sebebi ne ? birde benim anakart yeni bir anakartmış neden ddr3 desteklemezki!!
-
Sen birde SDRamlerin fiyatlarına bak istersen :D
-
İstersen 2012 model olsun DDR2 ise ona göre ram alırsın.. Ram eskidikçe değerlenir :)
SDRAM'lerin bi tanesini 100 TL'den aşağı bulamazsın. Yeni çıkanlarda ucuz olur. -
iyi madem 2 gün içinde temiz garantili hiç kullanılmamış kingston 4gb cl9 1600mhz rami gittigiidyora koyucam duyrulur
-
ramleri değişiceğine anakartı değişsen daha mı pahalıya mal olur ? hani anakartı ddr3 destekli almam daha mantıklı gibi geldi bana
