Ram Ve Kasper Hakkında Yardım
-
tarikate tekrardan selam tekrar dan çünkü öss maratonundan cıktık ve sanal aleme ve dolayısıyla tarikate daldık
şimdi benim iki sorunum var 1. si şimdi pc yavas kalıo artık uygulamalara 256 ram ve p4 2.8 işlemci işlemci idare ederde ram az yanına bi 512 alıyım diorum ama pc dekinin hızını bilmiorum . hızını nasıl örenebilirim
2. olarak benim kaspersky nin süresi dolmus forumda aradım ksprsky 6 yalan olmus 7 cıkmıs onu indirdim ama keyler fos hiçbiri calısmıo biri calıstı onuda kara listeye aldılar elinde olan varsa bi upload ederse makbule gecer -
çalışmaz kasparsky ler black liste alınıyorkeyelr :) ram de alacaksan 512 nin devrimi biti 1 gb lik alacan
-
kaspersky kullanıcısıydım senin gibi. kas 6 yalan olmuş kis7 kurdum keyler blacklist.. bitdefender kuruyorum şimdi..
bakalım ne kadar götürcek :)
-
ee ne yapcaz şimdi antivürssüz mü kaldık
ram dede öle devrimsel takılmıoz benimkine uygun bişi alcam -
ramin kaç MHz'lik onu mu soruyorsun? eğer öyle ise aç kasayı sök rami ba üstünde yazar xxx MB xxx MHz gibi bi şey, amelelik biraz kassayı aç sök falan ama ben başka yol bilmiyorum:S ayrıca elindeki ram atıyorum 133 MHz olsun, sen yanına 512 MB 333 MHz ram alırsan bile 512'lik ram 133 MHz de çalışır diye biliyorum o yüzden daha yükseğini almak için kasma...
kaspersky olayına gelince bende KIS7 var trial kullanıyorum şu Trial Resetter olayını denicem şu ay bitsin çalışırsa ne ala...
al bu da linki: http://rapidshare.com/files/123111543/Kaspersky_Trial_Reset_1.0.rar.html | 467 KB
-
kasper kadar iğrenç,mide bulandırıcı bi program görmedim hayatımda.
her bi boka ötüyo, ama şimdiye kadar birşey temizleyebildiğine şahit olmadım.
avast kaspere beş basar anasını satiim..
-
karspersky e bi yorum yapmıorum ama sana donanımsal olarak bi iki bişi soyleyebilirim. anakartının modelini biliorsan onu söle ram alacagın yere onun destekledigi ve PC toplanırken PC toplayan arkadasın taktıgı ram in aynısından verir sana ama surası sorun nie 512 alıosun ki? 1 gb ramler cok ucuz artık dunya kadar para vermene de gerek yok! bence al 1 gb tak rahat et hocam...
-
wassh bunu yazdı:
-----------------------------
karspersky e bi yorum yapmıorum ama sana donanımsal olarak bi iki bişi soyleyebilirim. anakartının modelini biliorsan onu söle ram alacagın yere onun destekledigi ve PC toplanırken PC toplayan arkadasın taktıgı ram in aynısından verir sana ama surası sorun nie 512 alıosun ki? 1 gb ramler cok ucuz artık dunya kadar para vermene de gerek yok! bence al 1 gb tak rahat et hocam...
-----------------------------
dogru dion aslında her yere para harcıyom pc ye gelince kısıom gider alırım 1 gb lık belkide 2 tane alırım
bu antivürüs işini napcaz ya av sız kullanıom pc yi virüslere cok acık su an
