RAPİD Neden 4 Karakter Yazıla Biliyor..
-
Slm Arkadaslar Rapidde neden 4 karakter yazılıyor kotamı var diye bu oldu...Bilen varmı
-
Hoca sen baya geriden geliyon galiba. Orda yazıyo bak üstünde kedi resmi olan 4 harfi yazacan oraya.
-
güzel soru neden 4 tane ya biri sölesin hadi :)
-
buseferde dosyayı cekemiyorsun eskiden böyle degildi
-
yukarda harfler cıkıyor hani kedili : )) onların hepsi kedi degil tavşan var sincap var v.s heheh (komik ama ) sen ordan kedili 4 harfi bulup yazıcaksın kutuya yada vercen 13 lira civarı alcan bi pre rahat etcen
-
Evet eskıden böyle değildi.
Bir zamanlar buralar çayır idi çimen idi :) (Kantardan görmüştüm)
-
Saol Arkadaslar ben yeni ogrendim Ne kedi imis Van kedisimi Yoksa
-
ody molozu, adamın orda sorduğu şey resimde 4ten fazla karakter var olmasına rağmen neden 4 tane yazılabildiği.
adamın ne dediğini anlamadan direk saldırmışsın.
evet kardeş sadece üzerinde kedi olan karakterleri gireceksin..
edit: bi de rapidle ilgili konuları iş güç bölümüne açmayacaksın :|
Toplam Hit: 1244 Toplam Mesaj: 8
