Rapid Premium Login Problemi ?
-
Arkadaşlar merhaba, ben r10.netten birinden rapid premium aldım, bana puanlarla açtı premium hesabı ben bu hesabı arkadaşıma verdim
arkadaşımda şifreyi ve mail adresini değiştirdi ve bugün bana dediki rapid hesapta sorun var giremiyorum dedi, pasword irrecoctet filan diyormuş
şifreyi kabul etmiyormuş şimdi bana bu hesabı satan arkadaşın
maili ve şifreyi değiştirdiğimiz halde bu hesaba bir müdahalesi olabilir mi? Saygılar sunuyorum..
-
UmutxTR bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar merhaba, ben r10.netten birinden rapid premium aldım, bana puanlarla açtı premium hesabı ben bu hesabı arkadaşıma verdim
arkadaşımda şifreyi ve mail adresini değiştirdi ve bugün bana dediki rapid hesapta sorun var giremiyorum dedi, pasword irrecoctet filan diyormuş
şifreyi kabul etmiyormuş şimdi bana bu hesabı satan arkadaşın
maili ve şifreyi değiştirdiğimiz halde bu hesaba bir müdahalesi olabilir mi? Saygılar sunuyorum..
-----------------------------1 hasap kitlimiydi
2 pm den id pas verirsen bakip sorunun neden kaynaklandığını söyleyebilirim yada login olurken ss koy bi
yazdıkların tam sa şifreyi değiştirememesi gerekli
-
mail ve şifreyi değiştirdiyseniz bir şey yapamazlar
-
Aynı olay banada oldu onlarda silver üyelik diye bişey var ve silver üyelerin aralarında paylaşım yaptıkları bi bölüm varmış. Burada rapid hesapları dağıtılıyormuş adam bana 3 aylık hesap sattı meğer sattığı hesap bu silverde paylaşılan hesaplardanmış. Hesabın gerçek sahibi kilitli olduğu halde rapidshar e mesaj çekerek paypal numarasıyla geri aldı hesabını. Bizde mal gibi kaldık.
Eğer r10 dan alıcaksan hesabı itrader i yuksek olan üyelerden al. -
ama hesap sıfırdı hocam.. 0 kb download 0 kb upload ve oluşturma tarihide yazıyor.. ben hesabın şifresini almamdan 5 dk. önce oluşturulmuştu..
-
hesabı puanlarla açan kişi hesabın sahibidir ve rapidshare.com a mail atarak hesabım hacklendi diyerek isterse hesabı geri alabilir (sallama konuşmuyorum, tecrübeyle sabittir) bu yüzden tanımadığınız güvenmediğiniz kişilerden hesap almayın, umut hocam 2 dk bekleyemedin benden alacaktın ;) gittin elin adamından aldın ;)
-
Eğer hocam hesabını secure ye almışsan buna rağmen alabilmişlerse hesabı tek ihtimal var
çalıntı puanlarla oluşturmuşlardır.
Eğer mailini felan değiştirmemişsen zaten normaldir. Sen yine r10 daki adama mail at cevap vermesse dolandırıldım diye konu aç orda iş yapamasın hıyar. -
ama arkadaşlar adam id ve şifreyi verdi, oluşturma tarihi bana şifreyi vermeden 5 dk. öncesiydi ve hiç upload ve download yapılmamıştı. hemen şifre ve maili değiştirdim yaklaşık 15 gündür kullanıyordum hiçbir sorun yoktu.. bugün böyle oldu aq..
-
Başka bi ihtimal rapid çok kişinin kullandığı hesapları tespit ediyor ve şifresini değiştiriyor. Buda olabilir. Sen r10 daki adama söyle hoca.
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
mail ve şifreyi değiştirdiyseniz bir şey yapamazlar
-----------------------------kim diyo yapamaz diye??
rapidshareye bir mail hesabım hacklendi
alın buda işlem ve ödeme numaram dedimmi tamamdır
