Rapidshare'ın Yeni Tasarımı
-
Rapidshare yeni tasarıma geçmiş. bence çok karışık ve renkli olmuş. sadeydi eskiden güzeldi. sizce nasıl?
-
evet site gerçekden çok renkli bu işi en iyi yapan Google gibi sade her yaptıkları işi en sadece şekilde yapıyorlar sevdiğim bi söz var Profosyonellik sadelikte gizlidir die
-
Eski hali daha iyi ve kullanışlı idi hoşlaşmadım ...
-
bide dil destegi ekleseler ..
-
kabadayi09 bunu yazdı:
-----------------------------Eski hali daha iyi ve kullanışlı idi hoşlaşmadım ...
-----------------------------
bence de ne gerek vardı. -
Bence yeni tasarım daha güzel ve şık olmuş yakışanıda buydu
-
rapidshare plishing yapanlar bi süre beklemek zorunda kalıcak tasarımdan dolayı :)
-
tasarım kötü
hizmet kötü
ancak daha işlevsel olmuş
1 senedir rapid e girmiyorum ki hotfile ve fileserve saolsun isterde kapansın site ne fark eder X) uploader kalmadı
Toplam Hit: 1588 Toplam Mesaj: 8
