Rarda Dosyayı Bölmek???
-
arkadaşlar konuyu yanlış anlamış olabirim ama rapid yeni uygulamasında tek linkte 200 mb lık upload hakkı werio. ama biz dosyayı bölerken rarda 100 mb şeklinde bölebilioruz.. eğer 200 olarak upload edebilme imkanızmız warsa rarda dosyayı 200 lük olcak şekilde nasıl bölcez.
yuh be çok karışık oldu ama anlarsınız inş. :D
-
hacı dosyayı sağ tıkla arşive ekleyi seç sonra çıkan pencerede cilte böl yazan kutucuga 200 mb için 200.000 bayt yap ahanda olmuştur
-
sorry_13 bunu yazdı:
-----------------------------hacı dosyayı sağ tıkla arşive ekleyi seç sonra çıkan pencerede cilte böl yazan kutucuga 200 mb için 200.000 bayt yap ahanda olmuştur
-----------------------------http://img181.imageshack.us/my.php?image=adszee2.jpg reis böle çıkıo olmuo...
http://img181.imageshack.us/img181/4464/adszee2.jpg
-
Hacı oraya yazacaksın işte. Onlar öntanımlı olanlar sen bir parçanın boyutunun ne kadar olmasını istiyorsan o kadarını yazacaksın.
-
turkishiptar bunu yazdı:
-----------------------------sorry_13 bunu yazdı:
-----------------------------hacı dosyayı sağ tıkla arşive ekleyi seç sonra çıkan pencerede cilte böl yazan kutucuga 200 mb için 200.000 bayt yap ahanda olmuştur
-----------------------------http://img181.imageshack.us/my.php?image=adszee2.jpg reis böle çıkıo olmuo...
http://img181.imageshack.us/img181/4464/adszee2.jpg
-----------------------------hacı sen kendin elle gireceksin rakamları 200.000 diye girdinmi sorun yok
-
haaaa anladım saolun..
