Rarda Dosyayı Bölmek???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkishiptar
    turkishiptar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    arkadaşlar konuyu yanlış anlamış olabirim ama rapid yeni uygulamasında tek linkte 200 mb lık upload hakkı werio. ama biz dosyayı bölerken rarda 100 mb şeklinde bölebilioruz.. eğer 200 olarak upload edebilme imkanızmız warsa rarda dosyayı 200 lük olcak şekilde nasıl bölcez.

    yuh be çok karışık oldu ama anlarsınız inş. :D


    İNADINA TeXaS..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    hacı dosyayı sağ tıkla arşive ekleyi seç sonra çıkan pencerede cilte böl yazan kutucuga 200 mb için 200.000 bayt yap ahanda olmuştur


    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkishiptar
    turkishiptar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    sorry_13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı dosyayı sağ tıkla arşive ekleyi seç sonra çıkan pencerede cilte böl yazan kutucuga 200 mb için 200.000 bayt yap ahanda olmuştur


    -----------------------------

     

    http://img181.imageshack.us/my.php?image=adszee2.jpg reis böle çıkıo olmuo...

    http://img181.imageshack.us/img181/4464/adszee2.jpg


    İNADINA TeXaS..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Hacı oraya yazacaksın işte. Onlar öntanımlı olanlar sen bir parçanın boyutunun ne kadar olmasını istiyorsan o kadarını yazacaksın.


    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek

    turkishiptar bunu yazdı:
    -----------------------------

    sorry_13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı dosyayı sağ tıkla arşive ekleyi seç sonra çıkan pencerede cilte böl yazan kutucuga 200 mb için 200.000 bayt yap ahanda olmuştur


    -----------------------------

     

    http://img181.imageshack.us/my.php?image=adszee2.jpg reis böle çıkıo olmuo...

    http://img181.imageshack.us/img181/4464/adszee2.jpg


    -----------------------------

    hacı sen kendin elle gireceksin rakamları 200.000 diye girdinmi sorun yok


    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkishiptar
    turkishiptar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    haaaa anladım saolun..


    İNADINA TeXaS..
Toplam Hit: 743 Toplam Mesaj: 6