Raspberry Pi 3 Te Wifi Hakkinda

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Arkadaslar

    Raspberry Pi 3 alacagim. Fakat bir yerlerden Wifi'sinin zayif oldugunu yaziyordu tam hatirlamiyorum. Elinde olan deneyen bile var mi ?

    Zayif midir ? Bilen var mi ?

    Tesekkurler


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    bir laptop anteni kadar iyi değil ama ev içinde sorunsuz çekiyor daha büyük bir alandan geçmesi gerekiyorsa hat takacaksın veya usb anten


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Yok hocam evin icinde cekmesi veya ofisin icinde benim icin yeterli.

    Hani surekli baglanti kaybetmiyorsa sikinti yok


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    108 metrekare ev icinde arada duvarlar, elektronik esyalar vardi; bir ucundan bir ucuna sikintisiz baglanti saglaniyordu. Hic kopma yasamadim.


    vatandaşa kafam girsin!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    telekom bunu yazdı

    108 metrekare ev icinde arada duvarlar, elektronik esyalar vardi; bir ucundan bir ucuna sikintisiz baglanti saglaniyordu. Hic kopma yasamadim.

    guzel :) istedigim seyi yapacak o zmn :) kablosuz olarak

     

    dhmm tarafından 06/Mar/17 10:58 tarihinde düzenlenmiştir

    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    makets
    makets's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek

    Elimde sifir kutusunda var İst içi elden teslim edebilirim. Kutusu+koruyucu kasa+adaptör+rasperry pi kitabini fuardan 225 TL te almistim. Öylece duruyor. İlgilenen varsa satabilirim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    makets bunu yazdı

    Elimde sifir kutusunda var İst içi elden teslim edebilirim. Kutusu+koruyucu kasa+adaptör+rasperry pi kitabini fuardan 225 TL te almistim. Öylece duruyor. İlgilenen varsa satabilirim.

    TR de yasasam dusunebilirdim hocam :).


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
Toplam Hit: 984 Toplam Mesaj: 7
raspi